FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa przekładni kierowniczej/maglownicy Probe II
Autor Wiadomość
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
  Wysłany: Pią 05 Wrz, 2008   Budowa przekładni kierowniczej/maglownicy Probe II

Jako,że kiedyś dawno temu próbowałem sam zregenerować cieknącą maglownicę i ją rozebrałem,a nawinął sie temat ku pomocy to podzielę się tym co wiem-niewiele ale zawsze :smile:
Może ktoż kiedys będzie chciał samemu zregenerować i nie płacić za to kupe kasy odpowiedniemu zakładowi itp,to coś mu sie przyda.
Ja niestety nie dostałem tego co do niej poszukiwałem (może zbyt szybko sie poddałem lub źle szukałem).

Główna przyczyną wycieków maglownicy sa padnięte uszczelniacze/siemeringi,które uszczelniaja korpus oraz listwę zębatą.
Uszczelniacze są z teflonowymi oringami wewnątrz oraz taki oring teflonowy równiez znajduje się na tłoczysku listwy zębatej (on również zużywa się) wewnątrz korpusu czyli obudowy (niestety tego oringu ani listwy nie znalazłem więc wymiarów brak).
Na zdjęciach to co udało mi się znaleźć z rozebranej kiedyś maglownicy czyli 2 uszczelniacze,pierścień/tuleja listwy (coś jak zapora olejowa/ciśnieniowa - to raczej się nie zużywa) oraz "głowica" wraz z uszczelniaczem oraz oringami-tam tez raczej nic złego sie nie dzieje.
U mnie leciało typowo czyli bokami z korpusu i tak raczej jest w większości przypadków,a przeważnie tyczy się to głównie prawej strony magla ponieważ to tam pracuje na najdłuższym odcinku w korpusie i to tam jest tłoczony płyn.
Niestety reszty nie znalazłem,bo chyba już zezłomowałem także nie mam zdjęć jak to wszystko wygląda fizycznie,bo w porównaniu z załączonym rysunkiem nie jest to takie raczej skomplikowane :wink:
Jeśli coś sknociłem albo macie wątpliwośći to podzielcie się nimi :smile: :cool:

Nr uszczelniaczy korpusu : EP-38 G-25-MG-2 USA

Wymiary:
zewnętrzny-43mm
wewnętrzny-25mm
grubość-7,5mm

Nr uszczelniacza głowicy: EP-42 G-19-MG 11 USA

Wymiary:
zewn.-35mm
wewn.-19mm
gr.-6,2mm

I nie wiem czy się przyda ale nr i wymiary tego czarnego pierścienia /tuleji.

NR:625 BU10

wymiary:
zewn.-44,3mm
wewn.-25mm
gr.-22,5mm

To tyle,a reszta na zdjęciach.



edit;
Dodałem take parę screenów z budowy układu kierowniczego.
Niestety nie zmieściłem wszystkiego na nasz serwer,bo mam tu ograniczone możliwości ale najważniejsze w sumie jest :cool:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
cede84 


Auto: Probe mkII 2,5 KL-DE z xeda 9 Chrysler Voyager 2,4
Wiek: 35
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 30 Cze, 2012   

jakby ktos kiedys szukal takowych zestawow oringow to to kompletny zestaw naprawczy znalazlem w krakowie za 150 - 250 zl ... kwestia producenta pozdr
_________________
..::PROBE::..
not for idiots ;)

..::Voyager::..
for business ;)
 
 
 
sid662 

Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 5
Skąd: Grudziądz
Wysłany: Pią 14 Wrz, 2012   

2Ya, gdzie można znaleźć taką fajną serwisówkę z dokładnymi rysunkami części?
 
 
corpha76lon 

Dołączył: 11 Kwi 2015
Posty: 6
Skąd: Kęty
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2015   

Podpinam sie pod pytanie sid662, gdzie można znaleźć taką fajną serwisówkę z dokładnymi rysunkami części?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group