FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie PROBKÓW - powód do dumy czy nie?

Czy jesteś zadowolony/a ze spalania Twojego PROBKA?
Tak, chociaż mogłoby być jeszcze mniejsze!
50%
 50%  [ 11 ]
No, nie mogę narzekać!
36%
 36%  [ 8 ]
Nie, jego pragnienie jest zbyt duże! Chyba pójdę z torbami!
13%
 13%  [ 3 ]
Głosowań: 22
Wszystkich Głosów: 22

Autor Wiadomość
enzo 


Auto: Ford Probe II 2.5 V6 GT '94
Wiek: 33
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Rabka Zdrój
  Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   Spalanie PROBKÓW - powód do dumy czy nie?

TEMAT ten powstał, aby bardziej zobrazować zestawienie spalania Waszych ślicznotek :wink:
Jestem ciekaw jak to u Was jest :!:

W poście musi się znaleźć tak jak poniżej:
Silnik
Zasilanie: benzyna/LPG
Spalanie na trasie
Spalanie w mieście
Cykl mieszany
i ewentualnie swoje UWAGI

................................................................

Po ostatnich wojażach moja ślicznotka miała straszne pragnienie - wahało się się na poziomie 17 litrów w mieście :evil: i powiem szczerze, że szlak mnie trafiał - teraz po wymianie wtrysków spalanie jest na poziomie:

Silnik: 2,5 V6
Trasa: 9,2 litra przy średniej prędkości 100 km/h
Miasto: jeszcze nie sprawdzone :razz:
Cykl mieszany: 12,3 litra
_________________
Drogę wyznaczasz idąc a nie stojąc!

...bo mówiła Ci mama:
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" (mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie)
Ostatnio zmieniony przez enzo Sob 01 Sie, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Silnik: 2,5 V6
Trasa: 8,5 litra przy różnej prędkości (od 60 do 130km/h)
Miasto: od 12 (jeżdżąc spokojniej niż emeryt swoim tico) do 16 (różne ściganki, korki w godzinach wrocławskiego szczytu itp.)
Cykl mieszany: nie sprawdzałem

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
Stingu 
Canadian Sting


Auto: '94 TBird V8
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1617
Skąd: Saskatoon
Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Wprawdzie nie mam juz probka, ale u mnie to bylo to tak:
Probe V6 '93 + LPG AKME
trasa: absolutne minimum przy jezdzie do 2k obrotow - 9litrow, srednio 10.5
miasto: 16
cykl mieszany: policzmy srednia i 13 ;-P

W camaro nie ma sie czym chwalic, ale powiedzmy ze wiecej ;-)
_________________

http://amthunder.pl/
 
 
 
enzo 


Auto: Ford Probe II 2.5 V6 GT '94
Wiek: 33
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Rabka Zdrój
Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Stingu mamy rozumieć, że to spalanie to na benzynie tyle miałeś - tak?
Bo jeśli na LPG to edytuj z łaski Swojej post zaznaczając przy tym ile było na LPG a ile na benzynie.
No chyba, że miałeś tak jak ja w poprzednim Probku gdzie benzyna była tylko w zapasie kilkanaście litrów a Probek śmigał z reguły na LPG :razz: - to zwracam honor :mryellow:
_________________
Drogę wyznaczasz idąc a nie stojąc!

...bo mówiła Ci mama:
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" (mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie)
 
 
 
ferrari42 


Auto: Ford Probe I GT, Honda Super Magna VF 750C
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 108
Skąd: Góra
Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

Silnik: 2.2 Turbo
Zasilanie: Benzyna
Trasa: 8 litrów przy średniej prędkości 110 km/h
Miasto: nie sprawdzałem
Krótkie wyjazdy po około 20- 30 km po okolicznych wiochach 16 litrów
_________________

 
 
Stingu 
Canadian Sting


Auto: '94 TBird V8
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1617
Skąd: Saskatoon
Wysłany: Sob 01 Sie, 2009   

enzo napisał/a:
No chyba, że miałeś tak jak ja w poprzednim Probku gdzie benzyna była tylko w zapasie kilkanaście litrów a Probek śmigał z reguły na LPG


Bingo :right:
_________________

http://amthunder.pl/
 
 
 
sułek 


Auto: Chrysler 300m 3.5V6 High Output
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 379
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

Silnik 2,5v6
Zasilanie: benzyna
Spalanie na trasie; do 90km/h 7,5-8l do 130km/h 8,5
Spalanie w mieście 12-15
Cykl mieszany. 11l
UWAGI:
przy 200km/h strach sie bać
_________________
Był: Ford Probe II GT USA 2.5 V6

Jest: Chrysler 300m 3.5V6
 
 
 
enzo 


Auto: Ford Probe II 2.5 V6 GT '94
Wiek: 33
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Rabka Zdrój
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

sułek napisał/a:
7,5-8l

No pięknie, takie spalanie na trasie to by mnie satysfakcjonowało :grin:

sułek napisał/a:
przy 200km/h strach sie bać

Dokładnie :mryellow:
_________________
Drogę wyznaczasz idąc a nie stojąc!

...bo mówiła Ci mama:
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" (mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie)
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

enzo napisał/a:
No pięknie, takie spalanie na trasie to by mnie satysfakcjonowało
wymień świece, kable, palec, kopułkę, filtr powietrza, ustaw zapłon i obroty... napraw EGR i wymień sondy jeśli wyświetla błędy, sprawdź cały wydech no i jeździj spokojnie to będziesz tyle miał :) u mnie jest bardzo podobnie
Cytat:
Trasa: 8,5 litra przy różnej prędkości (od 60 do 130km/h)


pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
Ostatnio zmieniony przez pimpo Pon 03 Sie, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Krzysiek 
Veritas-Aequitas


Wiek: 34
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1065
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

Silnik 2,5v6 24v
Zasilanie: benzyna/LPG
Spalanie na trasie : 9l - Pb95 ___ 90-120km/h
Spalanie w mieście : 13- Pb95 ___ 40-130km/h
Cykl mieszany :11 - Pb95
UWAGI: hamulce

ale to i tak wszystko względne .. :neutral:
_________________
- Ford Probe GT '91 - sold
- Ford Probe GT '96 KL-ZE - sold
- Chrysler 300C '07 USA - jest
- Chrysler Town & Country '04 USA - sold
- Ford Expedition '08 USA - jest
- Chrysler Sebring Cabrio USA - jest
 
 
enzo 


Auto: Ford Probe II 2.5 V6 GT '94
Wiek: 33
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Rabka Zdrój
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

pimpo napisał/a:
wymień świece, kable, palec, kopułkę, filtr powietrza, ustaw zapłon i obroty... napraw EGR i wymień sondy


Jeśli chodzi o powyższe to:
świece wymieniane były jakieś 7-8 tyś km temu na boscha 4-o elektrodowe, nowa kopułka ale bez palca jakieś 2 tyś km, tak samo jest z filtrem powietrza, kable jeszcze nie ruszane - i prawdą jest to, że trzeba by je już zmienić :smile: zapłon i obroty - ustawione, sondy wymienione - brak błędów, EGR - sprawny, czasem delikatnie falują obroty - nie wiem czemu :?:

pimpo napisał/a:
sprawdź cały wydech

a tu masz na myśli coś konkretnego :?: ...bo w sumie to od pierwszego łącznika do samiućkiego tyłu był robiony :!:
_________________
Drogę wyznaczasz idąc a nie stojąc!

...bo mówiła Ci mama:
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" (mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie)
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

enzo napisał/a:
a tu masz na myśli coś konkretnego
niektórzy mają już zatkanego kata i nie dość że auto pali więcej to jeszcze nie jedzie zbyt szybko :) oprócz tego co wymieniłem ważne są jeszcze felgi i opony (ciężar i rozmiar przede wszystkim) bo jak jeździłem na 17 calowych 235 to palił mi co najmniej o 2l więcej niż powinien. falowanie obrotów może być od zapowietrzonego układu chłodzenia (może za mało masz płynu?) albo od jeszcze kilku innych rzeczy m.in. od solenoidów/podciśnień EGRa właśnie, TPSa, dziurawego dolotu...

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
enzo 


Auto: Ford Probe II 2.5 V6 GT '94
Wiek: 33
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 10
Skąd: Rabka Zdrój
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

Hmm....
:mryellow: u mnie KATALIZATORA nie ma (od kupna!) więc to odpada - ale myślę, o jego założeniu :!: czy warto? pewnie tak chociaż po to aby się na przeglądzie nie czepiali :twisted:

pimpo napisał/a:
ważne są jeszcze felgi i opony

...więc może to moje oponki dają mi w kość :!: mam wsadzone 225 na seryjnych felach na tylnej osi a na przedniej są 215.

Co do reszty pimpo, to będę sprawdzał :wink:
_________________
Drogę wyznaczasz idąc a nie stojąc!

...bo mówiła Ci mama:
"Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" (mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie)
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 03 Sie, 2009   

im węższe opony tym mniejsze spalanie więc to nie to ;) a co do przeglądu to na tyle mamy dobre silniki że i bez kata nie przekraczają norm, chyba że coś jest nie tak

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
Lapeno 
( o.O )


Auto: :Sonda: FS 2.0 16v '94
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 176
Skąd: Łódź i okolice
Wysłany: Nie 28 Lut, 2010   

Elo! No to ja jako pierwszy tutaj z 2.0 16v :mryellow: przedstawie moje wyniki
nakręcone 250k km - silnik zasialny pb95/lpg ( Lotos GAS 15W-40 )

miasto ciepłe miesiące 80 km/h - 13 l - lpg
miasto zima 40 km/h - 26 l lpg

Add. Świece 4k km, opony 225
Jazda w korkach i wyprzedanie +2 l :wink:

pozdro!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania