FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
alternatywna metoda naprawy aparatu zaplonowego
Autor Wiadomość
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

a co ma CKP do moduly ?? co ma zawor EGR do modulu ???

moze sprawdz czy podpiales zasilanie EGR :) ))

a CKP... moze bedziesz musial zmienic aparat :( (w tym roczniku masz dwa CKP i dlatego jeszcze jezdzisz)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

opis tego wszystkiego jest na niemieckiej stronie klubowej i jakos tam nikt nie narzeka dziwne to bardzo ze tutaj jest to az tak krytykowane, za dlugie kable,albo kable wokol rur od chlodnicy,niemiecki debil itp. itd.Chcialem to wszystko przetlumaczyc z niemieckiego ale teraz to mi sie juz nie chce i jest mi to jak to sie mowi po niemiecku EGAL a wypowiedzi i metoda prowadzenia tej rozmowy przez admina przypomina mi metody jakie widzialem na poprzedniej stronie klubowej wazne ze szef ma racje a reszta to d.....pa.
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Stary ale czego Ty sie spodziewales ???

Mamy na stronie pelen opis co i jak

Ty zagladasz tu raz na pol roku (albo rzadziej) i nagle wklejasz jakis opis rozwiazania znanego od kilku lat i to jeszcze w beznadziejnym wykonaniu !

po takiej przerobce auto przejdzie TUV ?

Zalisz sie ze kupiles od kogos tam dwa uklady i nie dzialaly, moze napisz od kogo to my juz nie kupimy !

http://forums.probetalk.c...hp?t=1701081990


A tutaj mamy nawet z obrazkami i zewnetrzna cewka...

http://www.clubprotege.com/wil/howto/hei/index.htm

i jest to rozwiazanie duzo lepsze niz to co Ty wkleiles :)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

fakt ostatnio zadko zagladam ale to dlatego ze pewién palant 2 lata temu rozwalil mi totalnie lewa noge,biodro, wszytskie zebra, kregi szyjne i makowke i jeszcze pare innych drobniejszych spraw ale zapewne w twoich oczach nie jest to wytlumaczenie.Probe mam od 8 lat a do tego jestem pewnie jednym ze starszych klubowiczow(jak nie najstarszym) wiec juz troche na ten temat wiem. Bylem na starej stronie, z wiadomych przyczyn czesc z nas przeniosla sie tutaj, a ze nie pisze postow 1000000ami to nie znaczy ze mnie tu nie ma i ze nic nie czytam wiec zanim cos napiszesz to czasami sie zastanow co bo bycie adminem nie daje ci prawa do obrazania innych a nawet tych g.....ich niemcow ktorych wogole nie znasz a zapewne na 95% sam od nich swoje auto kupiles,a jak nie auto to x innych rzeczy, i pa.
(a moduly kupilem od Greyga podlaczylem jak na schemacie pocielem kable i nic zero efektu wiec wg. mnie nie dzialaja a podobna sa inne mozliwosci podlaczenia tych modulow ale do mnie to nigdy nie dotarlo i doprosic sie nie moglem)(angielskiego nie znam wiec linki do takowych stron nic mi nie daja)(a moje auto z tym modulem TUV przeszlo)




mowa jest srebrem a milczenie zlotem
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Przykro mi...
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Nie zapominaj że w starszych rocznikach masz dwa CKP. Ja, choć miałem nowszy typ apartu(teoretycznie bardziej odporny) też sfajczyłem hallotron. Moduł był ok. Musiałem wymienić cały aparat. Ze względu na sam moduł nie opłaca się wymieniać całego aparatu. Mi nigdy moduł nie padł więc nie powiem co jest lepsze, wiem że odpowiednio duży radiator i wyprowadzenie modułu na zewnątrz ze stronki jest skuteczne. Rickowi też kiedyś padł moduł jak po jakiejś naprawie srtroił sinik i przez 20 min nieprzerwanie pracował motor, na szczęście stało się to w garażu.
Misiek ja też chciał bym usłyszeć rzeczowe argumenty. Że niby iskra będzie słaba bo moduł jest zbyt daleko wyprowadzony(dłuższe kable)? Jak montujesz cwekę zewnętrzną 5 razy dalej od aparatu to też iskra będzie zbyt słaba? Ja nie wiem, stąd moje pytania ale wydaje mi się że trochę przesadzacie. TSA chciał pomóc i wielkie dzięki mu za to. Basf a jak nie znasz niemieckiego mamy przecież Bustera :grin:

basf_wrocław napisał/a:
Widziałem w 2 aparatach stojącą wodę

Widziałem to z Tobą :pop:

Nie ma na to reguły, jak już pisałem u mnie muduł(odpukać) nie padł ani razu, a np. u RX-a vel Rozmaryna mudulik padł już bodajże 4 razy. :browar:

EDIT: się rozpędziłem a tu już druga strona tematu :razz: :brawo:
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Roninku: modul powinien byc jak najblizej cewki, w linku ktory wkleilem gosc zamontowal zewnetrzna cewke i doczepil do niej modul - tak moze byc...

no ale bez przesady... jak gosc daje pol metra kabli... im dluzszy kabel tym grubszy powinien byc (podobnie jak we wzmacniaczach samochodowych)

na cienkich kabelkach tez dziala... Basf ma mocny wzmak na cienkim kablu i tez dziala...

Rick mial bardzo dobrze zamontowany... ja tez mialem w miare ok ale wykonanie brzydkie ;)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
RX 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Lis 2004
Posty: 1591
Skąd: Mława
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Hey,

Mi nigdy nie padł moduł! :-) Mam pecha do zastępczych. Od pierwszego odkręcił mi się radiator i się zjarał :) Na drugim ciężko palił, to zmieniłem na trzeci, w trzecim z przewodu jakimś cudem spadła izolacja, przewód dotknął głowicy i usmażyłem jajecznicę na module... założyłem czwarty - obecnie jeżdzę na seryjnym, ustawiłem go nad sportowymi kolektorami i chyba nie wytrzymał ciepła - chodził chodził, aż coś zaczęło przerywać... na seryjnym module pali na dotyk więc narazie tak zostanie ;) Przygody przygody... ;)

Pzdr.
_________________
Black WS6
The muscle car lives
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

I o takie konkrety mi Misiek chodziło :right: Wsio jasne.

Rozmaryn się nie tłumacz - eksperymentujesz z tymi modułami od pralek Amica :twisted: :wink:
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

MISIEK napisał/a:
a co ma CKP do moduly ?? co ma zawor EGR do modulu ???

moze sprawdz czy podpiales zasilanie EGR ))

a CKP... moze bedziesz musial zmienic aparat (w tym roczniku masz dwa CKP i dlatego jeszcze jezdzisz)


Nie wiem co ma wspólnego tak tylko napisałem :roll: Zasilanie podpięte itp,egr igła ale to tera mało ważne :cool:

Chciałbym ale nie jeżdzę tylko stoję w garażu :cool: :razz: Mam jeszcze jeden aparat z uwalonym modułem ale może tam ckp będą ok - dziś pokombinuje..

Cytat:
opis tego wszystkiego jest na niemieckiej stronie klubowej i jakos tam nikt nie narzeka dziwne to bardzo ze tutaj jest to az tak krytykowane, za dlugie kable,albo kable wokol rur od chlodnicy,niemiecki debil itp. itd.Chcialem to wszystko przetlumaczyc z niemieckiego ale teraz to mi sie juz nie chce i jest mi to jak to sie mowi po niemiecku EGAL


TSA dzięki :ave: za to,że wrzuciłeś tutaj tą przeróbkę,bo jak pewnie czytałeś przydało się i skorzystałem z niej chwilowo bądź zobaczymy na jak długo .. :grin: Co prawda wolałbym,żeby się nie przydało ale ....Jak masz jeszcze chęci to przetłumacz - sobie poczytam z przyjemnością i zapewne nie tylko ja,bo to dość obszerny artykuł więc na pewno się coś ciekawego dowiemy :grin:
MISIEK napisał/a:
A tutaj mamy nawet z obrazkami i zewnetrzna cewka...

http://www.clubprotege.com/wil/howto/hei/index.htm

i jest to rozwiazanie duzo lepsze niz to co Ty wkleiles


I o to chodziło - nie można było tak od razu :?: :razz:

TSA napisał/a:
fakt ostatnio zadko zagladam ale to dlatego ze pewién palant 2 lata temu rozwalil mi totalnie lewa noge,biodro, wszytskie zebra, kregi szyjne i makowke i jeszcze pare innych drobniejszych spraw ale zapewne w twoich oczach nie jest to wytlumaczenie.Probe mam od 8 lat a do tego jestem pewnie jednym ze starszych klubowiczow(jak nie najstarszym) wiec juz troche na ten temat wiem.

Przykra sprawa..Życze wszystkiego dobrego i dużo zdrowia..

A czy ktoś mi powie gdzie mogę kupić moduł :?: Tzn. ten do probe w aparat original albo zamiennik i jaki koszt :?:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

MODUŁ

Nie byłbym taki pewny czy się opłaca :grin:
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

nr.katalogowy takiego modulu w Mazdzie:M854-05 powinien byc dostepny w PL? W DE kosztuje 144€.Jak bede mial wiecej czasu to przetlumacze ten niemiecki syf :wink:
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

basf_wrocław napisał/a:
MODUŁ

Nie byłbym taki pewny czy się opłaca


Dzięki Basf możliwe,że będę musiał kupić za jakiś czas.. :neutral: Ale widzę ,że to zmiennik - nie chce wiedzieć ile oryginał cenią :roll: :cry:

Co do przeróbki modułu - miałem podobny podłączony wczoraj/dziś GM czyli od Opla Kadetta bodajże jak TSA tutaj wrzucił ale wydawało mi się,że za bardzo sie grzeje (ale miałem to na sztukę podczepione tylko) i wskazówka obrotomierza przy zapalaniu nerwowo podskakiwała :grin: (może opornik mały i pewnie byłoby si).
Ogólnie wszystko gra - ładnie sie wkręca itp na tym module - osobiście bez zastrzeżeń co do samego modułu :cool:

Jeżeli chodzi o moduł,od poloneza - niewypał - nie wkręca się na obroty także odpada.

Teraz podpiąłem moduł znany z VW np. Golf Gti , Scirocco itp na ładnym oryginalnym radiatorze i bez zastrzeżeń - ładnie się wkręca,obrotomierz płynnie chodzi i raczej moduł ten jest niezniszczalny (czyt;niewrażliwy na czynniki zewnętrzne),bo fabrycznie jest umieszczony w komorze silnika ,a ścislej w podszybiu i nie spotkałem się z ich awaryjnością w VW - jak będzie w probe się okaże :roll:
No i tyle moduł ten ma wspólnego z Probe,że jest też Made in USA :grin: :wink:

Niestety definytywnie oryginalny moduł mi padł i do tego czujki halla w tym module również jak się okazało :sad:
Wymieniłem na drugi też uwalony ale czujki halla ckp okazały się ok,bo nie mam już błędów 02 i 04 i wszystko ładnie chodzi (oprócz egr - wywala mi non top 16 ) tylko mam jesz cze problem z wolnymi obrotami no ale to już nie ten temat :grin:
Idę dalej kombinować :roll: :cool: :razz:

TSA napisał/a:
nr.katalogowy takiego modulu w Mazdzie:M854-05 powinien byc dostepny w PL? W DE kosztuje 144€.Jak bede mial wiecej czasu to przetlumacze ten niemiecki syf


O mamo 144 euro :roll: rozbój za ten pierdólek :dupa: :wink: A przetłumaczyc możesz jak najbardziej,bo jak widac to działa - co prawda nie testowałem tego w użytkowaniu codziennym,bo zanim wyjadę to sporo czasu minie ale jak napisałem powyżej spełnia swoje zadanie :wink: :cool:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
duracell
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

Hi
Prośba - TSA przetłumacz bo wydaje mi sie że warto ( tylko tak przetłumacz żebym i ja zrozumiał ) . Nawet jeśli ma to obyć tylko alternatywna metoda naprawy i nie zalecana na FORUM to może jednak ktoś z tego skorzysta .
Inna sprawa jakość wykonania , cóż ... jak kto sobie zrobi tak będzie miał . Uważam że w każdej metodzie można coś zrobić jeszcze lepiej , gorzej lub sp.ieprzyć przez pośpiech lub niechlujstwo .
Powinniśmy raczej trzymać sie razem niż sobie niepotrzebnie docinać ,bo
dla niektórych jeździmy aż PROBE a dla innych tylko PROBE .
Peace & Love ...czy jakoś tak to było

* u mnie jest S1 i nie muszę być wróżką żeby wiedzieć ,
że ten temat mnie nie ominie prędzej lub później

Pozdrowienia z WWL

dura
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

duracell napisał/a:
metoda naprawy i nie zalecana na FORUM


Chwila chwila :)

To dziala na tej samej zasadzie co modul z naszej www tylko jest wykonany przez jakas tam fabryke.

Natomiast sam sposob montazu wola o pomste do nieba... normalnie NIEMIECKA PRECYZJA !

Proponuje poczytac probetalk lub ten drugi link ktory wklejalem :)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime