FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
alternatywna metoda naprawy aparatu zaplonowego
Autor Wiadomość
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

duracell napisał/a:
Peace & Love ...czy jakoś tak to było


PiS :rulez:

po prostu :mryellow: :razz:
MISIEK napisał/a:
Chwila chwila

To dziala na tej samej zasadzie co modul z naszej www tylko jest wykonany przez jakas tam fabryke.

Natomiast sam sposob montazu wola o pomste do nieba... normalnie NIEMIECKA PRECYZJA !

Proponuje poczytac probetalk lub ten drugi link ktory wklejalem


Prezesie i było trza tak od razu :wink: :grin:

Mi pięknie chodzi na module od VW ,byłem się przejechać i igła w sumie :grin: (jak na razie) :grin: :razz:

Jak znajdę dla niego odpowiednie miejsce i pospinam wszystko ładnie to wrzucę fotkę jak to wygląda :razz:

Co dalej to kable (moje są jakieś no name),bo delikatnie czasem przebiera ale zapłon jeszcze muszę podregulować na strobo i może będzie ok oraz świece kiedyś tam,bo te co mam nie są stare i ładnie palą (bosch platinum,krótko wymienione przed zakupem silnika,a mogłem jeszcze od gościa kable wziąść,bo też miał nowe ech.. :neutral: )


(Obroty też już ok - egr uwalony,a wyglądał na dobry no i masz - jak się sypie to wszystko po kolei :roll: ale już go obeszłem tymczasowo :wink: :cool: )

Ronin napisał/a:
Nie zapominaj że w starszych rocznikach masz dwa CKP. Ja, choć miałem nowszy typ apartu(teoretycznie bardziej odporny) też sfajczyłem hallotron. Moduł był ok. Musiałem wymienić cały aparat.

No właśnie czym się różni starszy,a nowszy aparat :?: W nowszym nie ma już tych czujek halla tak :?: czyli ckp 2 ,a w starym są więc na jakiej zasadzie jest to rozwiązane w nowszym aparacie :?:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

W nowszym CKP jest w aparacie, nie ma drugiego, zewnętrznego.
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

Roninku a to czasem nie zostal zewnetrzny przy wale ?

A w aparacie zostal tylko identyfikator pierwszego cylindra ?
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

Dokładnie jak piszesz. Porypało mi się. :oops:
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

MISIEK napisał/a:
A w aparacie zostal tylko identyfikator pierwszego cylindra ?


A dokładniej :?: :razz: Tzn w starym aparacie są dwie czujki i jeden rozumiem to identyfikator 1 cylindra,a drugi :?: :roll:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

2Ya napisał/a:
jeden rozumiem to identyfikator 1 cylindra,a drugi


http://ford-probe.net/ind...d=121&Itemid=42
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

Aha no fakt ,zamotany jesten ostatnio - za dużo na raz :roll: :wink:
Czy ten moduł z allegro co mi basf wrzucił linka jest coś wart :?:
Kurde obawiam się ,że tu mi też siądzie ten ckp 1 i będzi pipa więc może powoli myśleć o odłożeniu monety na nowy albo uzywany :?: , i który - stary czy nowy- jakieś sugestie :?:
Albo inaczej czy jest szansa naprawy tych czujek w jakis rozsądny sposób :?:
Czytałem,w jakimś temacie (nie pamiętam teraz dzie to było ),że czujki od wentylatora do kompa mozna by wrzucić - chyba Indi coś tam tworzył ale chyba bezskutecznie.. :roll:
Ale jakie są szanse,żeby to zdało egzamin :?:
Może kiedys bym sie pobawił w wolnej chwili,a nóż.. :wink: :razz:

Kurde przejechałem sie pare razy (na krótkich odcinkach,bo jest na pół rozebrany :grin: ) i wymiękam,że tak powiem :wink: - jeździłem różnymi autami i zupełnie zapomniałem,że można cieszyć się jak dziecko na widok lizaka :mryellow: - ma skubany pociągnięcie :ave:
i ta fałka mnie rozbraja :cool: :mryellow:
No i to są te pozytywne strony ,o których się dopiero przekonałem :grin: :right:
Tylko czemu co chwilę coś z tymi pierdołami echh.. :roll:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Sro 04 Lip, 2007   

2Ya napisał/a:
Tylko czemu co chwilę coś z tymi pierdołami echh..

Kiedyś ktoś mądry i bardziej doświadczony(na polu wiedzy Probasa) mi powidział że im bardziej grzebiesz w silniku i coś tam w nim ulepszasz to furak będzie chodził jak złoto". Z drugiej strony ktoś równie mądry mi powiedział: "im więcej grzebiesz i ulepszasz tym bardziej będzie się psuł".
Jak dla mnie obie teorie są prawidłowe, lecz biorąc pod uwagę moje zamiłowanie do motoryzacji wolę tę pierwszą :mrgreen: :wink:

Jako że dużo offu napisz raz jeszcze w czym problem, jaki błędy wyrzuca?
Wszystko da się naprawić/zastąpić. Przerabiałem to jak mi padł hallotron w aparcie tyle, że łatwiej i szybciej było mi kupić nowy/używany aparat za jedyn 600 zł. :neutral: (i tak swój stary zostawiłem w zamian - k...wa interes życia) no ale Probas hula do dziś jak złotko. Nie wiem co można zdziałać z CKP w aparacie, natomiast ten przy wale moża spokojnie wyciągnąć i przeczyścić.
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Czw 05 Lip, 2007   

Ronin napisał/a:
Kiedyś ktoś mądry i bardziej doświadczony(na polu wiedzy Probasa) mi powidział że im bardziej grzebiesz w silniku i coś tam w nim ulepszasz to furak będzie chodził jak złoto". Z drugiej strony ktoś równie mądry mi powiedział: "im więcej grzebiesz i ulepszasz tym bardziej będzie się psuł".
Jak dla mnie obie teorie są prawidłowe, lecz biorąc pod uwagę moje zamiłowanie do motoryzacji wolę tę pierwszą


Zgadzam się w pełni z tgwoimi słowami :grin: :cool:

Ronin napisał/a:
Wszystko da się naprawić/zastąpić. Przerabiałem to jak mi padł hallotron w aparcie tyle, że łatwiej i szybciej było mi kupić nowy/używany aparat za jedyn 600 zł. (i tak swój stary zostawiłem w zamian - k...wa interes życia)


No interes życia fakt nie ma co :wink: :grin: Ale ważne,że pyka ci jak złotko :wink: :grin:

Ogólnie z zapłonem ok jak na razie na module vw - muszę podregulować zapłon tylko i kable jeszcze wymienić,bo czasem delikatnie gdzieś przebiera na moment - takie małe wachnięcie :roll:

Ale mam obawy co do ckp (że zara mi padnie następny) w aparacie dlatego pytam jakie są możliwości i jak wygląda sprawa z jego naprawą oraz z zamiennikiem modułu albo uzywanym czy warto :?:

Ronin napisał/a:
Jako że dużo offu napisz raz jeszcze w czym problem, jaki błędy wyrzuca?


A dzie jakiś off :?: :razz: Cały czas w temacie zapłonu jesteśmy jakby nie było :wink:

Na bank komuś te wszystkie info tutaj się przydadzą :wink: :razz: :grin:

Pzdr :grin:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Pią 06 Lip, 2007   

O ile mnie pamięć nie myli kiedyś w Skoju rozmawiałem z Voodoo nt naprawy halla. Miał się temu bliżej przyjrzeć. Ponoć jest to możliwe.
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Pią 06 Lip, 2007   

Cytat:
O ile mnie pamięć nie myli kiedyś w Skoju rozmawiałem z Voodoo nt naprawy halla. Miał się temu bliżej przyjrzeć. Ponoć jest to możliwe.
_________________


No i to by mnie interesowało tak w razie "W" :grin:

Będę musiał uderzyć do niego ..

Jeszcze taka ciekawostka jak odłącze czujnik halla ten na wale to auto chodzi bez żadnego zająknięcia i wachnięcia mimo,iż komp świeci,a na podłączonym se przebierze :grin:

Będę dziś jeszcze z zapłonem walczył i wymienię ten ckp też ...

Pzdr.
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
Ronin 
Śmigacz


Auto: Probe 2.5V6 MTX, 97r. USA California.
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 3601
Skąd: Oława
Wysłany: Pon 09 Lip, 2007   

Działa bo drugi CKP jest w aparacie, u mnie jest tylko przy wale i bez niego auto prycha i nie pojedzie bo ECU nie wie w jakim położeniu aktualnie znajduje się wał.
_________________
Fallen angels at my feet whispered voice at my ear death before my eyes...
Wiele okazji do śmiechu traci ten,
kto nie potrafi śmiać się z samego siebie.
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Sro 11 Lip, 2007   

No i fakt ckp/czujnik halla na wale tez miał jakieś odchyły mimo,że na pomiarach ok :roll: założyłem inny i ameryka :grin: gra muzyka :wink:
Poniżej fotki modułu made by 2Ya :wink: ( w oparciu o schemat ,który zamieścił tutaj TSA )

Odnośnie samego modułu to praktycznie się nie grzeje i radiator również jakoś nie nie robi sie nawet dość ciepły (w porównaniu do innych),oraz ma/daje mocną i dobrą iskrę.
Jest to moduł (oryg.radiator również) FAIRCHILD 211 905 351 TZ 1 (raczej dość popularny)produkcji USA stosowany w VW/AUDI np. Golf GTi,Scirocco,Audi 80 etc.

Praca na module ok,nic nie szarpie,przerywa,silnik ładnie wkręca się na obroty,na wolnych obrot. stabilny i obrotomierz również nie ma żadnych dziwnych zachowań.

Moduł ma oryginalną wtyczkę oraz wiązkę,którą wlutowałem w wiązkę fordowską ale zrobiłem to na kostkach tak w razie W,żeby można było wypiąć całą instalkę i wrzucić np.w razie jakichś problemów cos innego bez ponownego cięcia kabli , lutowania itp.

A w przypadku np. powrócenia do oryginalnego modułu w aparacie zapłonowym Forda,można wypiąć samą kostkę z modułu,zmostkować jeden przewód przy aparacie (do tego zrobiłem również kostkę),a ten zamienny moduł pozostawić asekuracyjnie bez demontażu.

Ok wystarczy tego pisania - aha modułu nie testowałem jak na razie (jeszcze trochę :neutral: ) w codziennym użytkowaniu (w Probe) lecz nie spotkałem sie z awaryjnością tych modułów w VW/Audi lub bądź mi sa nieznane,więc myslę,iż nie powinno byc z tym żadnych problemów.
Poniżej fotki jak to plus minus wygląda u mnie :arrow:









_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 11 Lip, 2007   

2Ya nie muli cie przez ten stożek ??? :mad:
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
RX 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Lis 2004
Posty: 1591
Skąd: Mława
Wysłany: Sro 11 Lip, 2007   

Witam,

Polecam tak jak u mnie:

http://img451.imageshack....=klzeurx6gd.jpg

Pzdr.
_________________
Black WS6
The muscle car lives
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang