FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
alternatywna metoda naprawy aparatu zaplonowego
Autor Wiadomość
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Wto 02 Wrz, 2008   

2Ya napisał/a:
ano wraca ale widzę,iz nie bardzo to intratna praca tłumacza :roll: :twisted:
To jak TereSkA :wink: czy krzyż nam na drogę :pop:

narazie nie mam czasu nawet isc na kibel, zrobi sie chlodniej bedzie wiecej czasu to ..........ale niby co mam tlumaczyc ?
aparat zaplonowy kupilem z tego postu co wyzej pisalem tylko go zalozyc bo gwarancja 2 lata ale nie mam stroboskopu wiec trza bedzie do mechaniora ..............chodzi o to na samym poczatku ?
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Sro 03 Wrz, 2008   

TSA napisał/a:
aparat zaplonowy kupilem z tego postu co wyzej pisalem tylko go zalozyc bo gwarancja 2 lata ale nie mam stroboskopu wiec trza bedzie do mechaniora


na oko :cool: albo na słuch :cool:
:wink:
TSA napisał/a:
chodzi o to na samym poczatku ?


si si :cool: ale jak nie masz czasu etc, luz & lajcik - jak ja sobie poradziłem z tym wszystkim to większe gamonie tym bardziej sobie powinny poradzić :twisted: :wink:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
daroo-22 
Toy for boy!!!


Auto: Probe Gt 2.5 V6 było Volvo s60 T5 jest
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 136
Skąd: Bukowina/Wrocław
Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

Ronin napisał/a:
Jako że dużo offu napisz raz jeszcze w czym problem, jaki błędy wyrzuca?
Wszystko da się naprawić/zastąpić. Przerabiałem to jak mi padł hallotron w aparcie tyle, że łatwiej i szybciej było mi kupić nowy/używany aparat za jedyn 600 zł. :neutral: (i tak swój stary zostawiłem w zamian - k...wa interes życia) no ale Probas hula do dziś jak złotko. Nie wiem co można zdziałać z CKP w aparacie, natomiast ten przy wale moża spokojnie wyciągnąć i przeczyścić.

Podczepie sie tu. Mianowicie polutowalem sobie nowy modul zgodnie ze schematem z forum podlaczylem go i dalej wywala mi kod 03 tak jak przed podlaczeniem. Jak to ugryzc i co robic dalej? :pop:
_________________

 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

a zresetowałeś kompa?

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
daroo-22 
Toy for boy!!!


Auto: Probe Gt 2.5 V6 było Volvo s60 T5 jest
Wiek: 33
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 136
Skąd: Bukowina/Wrocław
Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

pimpo napisał/a:
a zresetowałeś kompa?

pozdro

pewnie ze zresetowalem ale dalej wywala ten sam kod czyli 03 i nie wiem co juz z tym robic :pop:
_________________

 
 
 
slawek 
tel. 513 829 356


Auto: ford probe I
Wiek: 42
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Piechcin
Wysłany: Wto 21 Kwi, 2009   

witam koleżanki i kolegów

posiadam forda probe I 2,2, wer LX, 89rok

poszukuje budowy aparatu zapłonowego może być skan z książki
w probasie nie mam iskry a te moduły co opisujecie są do wersi II (chyba że się myle? )
z góry dziekuje i pozdrawiam

obiecuje ze będzie :browar:
_________________

 
 
 
marcpol 

Auto: `89 GT TURBO
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 42
Skąd: Białystok
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009   

Rozbierz aparat zapłony i sprawdź stan styków. Jak coś to mam cały aparat zapłony i cewkę do I GT.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group