FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Diagnoza ABS Probe II 2,5 i 2.0
Autor Wiadomość
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

sam zacząłeś ale dobra, zrobię co w mojej mocy :)

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
Romas 

Auto: Ford Probe '94 GT 2.5 V6
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 570
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: Nie 14 Lip, 2013   

Pimpo zostaw, następny jakiś niedouczony jak to przeczyta to się może zastanowi czy warto pisać jakieś bezsensowne pytania :wink:
 
 
orzel8585 

Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Warka
Wysłany: Pią 26 Lip, 2013   

Czym się różnią czujniki z różnych roczników? Znalazłem informację, że były 2 typy w Probe. Czy różnica jest zauważalna gołym okiem? Może ktoś już przechodził temat i wrzuci jakąś fotkę lub opis?
 
 
tomek.ciupak 


Auto: Ford PROBE 2,5 V6
Wiek: 31
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 264
Skąd: Puławy / Warszawa
Wysłany: Czw 01 Sie, 2013   

Żeby czujniki się różniły to nie wiedziałem. Wiem, głupie pytanie ale nie mylisz przypadkiem czujników z kompem? Bo te jak już zostało napisane w temacie były dwa.
_________________
2.5 V6 i wszystko jasne
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 01 Sie, 2013   

były różne czujniki ale zdjęć nie mam. jedne były grube a drugie chude

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
orzel8585 

Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Warka
Wysłany: Pią 02 Sie, 2013   

[ Dodano: Pią 02 Sie, 2013 ]
tomek.ciupak napisał/a:
Żeby czujniki się różniły to nie wiedziałem. Wiem, głupie pytanie ale nie mylisz przypadkiem czujników z kompem? Bo te jak już zostało napisane w temacie były dwa.

Były 2 typy z tego co wyczytałem na forum :wink:

Ok, wymontowuję czujnik z mojego auta i jak mam rozpoznać jego grubość? Czy w przypadku niedopasowania typu czujnika ich montaż jest niemożliwy? Różnica wynika z budowy zewnętrznej czy może z elementów osadzonych wewnątrz czujnika?
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 03 Sie, 2013   

różnią się "na oko". te chude są nieco dłuższe, mają inną oporność (o ile dobrze pamiętam) i nie pasują po prostu. odróżnisz bez problemu, poza tym w większości były grube

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
orzel8585 

Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Warka
Wysłany: Pon 05 Sie, 2013   

Czy to jest cienki ?
http://imageshack.us/photo/my-images/687/k5yo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/3vd2.jpg/

A tu gruby?
http://imageshack.us/photo/my-images/443/vdfr.jpg/
 
 
Spider33 


Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 39
Skąd: Skarżysko-Kamienna
Wysłany: Pon 05 Sie, 2013   

Ten ostatni to mi wyglada na czujnik od przednich kol.
_________________
2.0 94 Eu
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 06 Sie, 2013   

na pierwszym foto masz trzy czujniki, jeden jest inny
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
inferno blade 


Auto: probe II 2.0 16v 94r. euro
Wiek: 30
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 33
Skąd: bielsko-biała
Wysłany: Sro 25 Wrz, 2013   

Bardzo pomocny temat może teraz i w moim probku abs będzie działac
 
 
Prezes5G19 

Auto: Probe 2.0 1995
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 1
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: Sob 21 Lut, 2015   

Witam. Nie będę się specjalnie witał bo widzę że większość użytkowników jest też z drugiego forum.

Mam problem z ABS-m już od czasu gdy go kupiłem. Po przekręceniu stacyjki kontrolka zapala się po kilkunastu sek. Wywala mi kod 11 i 12 . Czujnik , koronki wyczyszczone i wizualnie posprawdzane . styki konektorowe wyczyszczone i siknięte kontakt spreyem. Nie sprawdzałem czujników omomierzem ponieważ takowego jeszcze nie posiadam . Moduł wygląda na wporządku , nic nie wskazuje żeby był gdzieś zimny lut . Największym problemem jest to że nie mogę skasować błędów choć całą procedurę przerabiałem kilkakrotnie. Pytanie brzmi : Czy to może być wadliwy moduł??? Czy przyczyna może tkwić gdzie indziej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group