FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
"Klepiące" popychacze - jedno z rozwiązań problemu
Autor Wiadomość
Stingu 
Canadian Sting


Auto: '94 TBird V8
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 1617
Skąd: Saskatoon
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

podobno jest to nieszkodliwa procedura dajacy zauwazalny efekt w postaci tego, ze nowy olej jest dluzej czysty, co widac na bagnecie.

Troche strachu z przesiadaniem sie z 10W40 semi na full 10W60, ale fakt - popychaczy nie slychac, olej znika, ale z silnika nic nie cieknie, wiec chyba po tym tez nie powinno sie brutalnie zwiekszyc, z tego co pisze Rick, to u niego sie nawet zmniejszylo...
_________________

http://amthunder.pl/
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2008   

wiele osob zauwazylo mniejsze zuzycie oleju po zmianie na 10W60 - ja zmienilem na 5w50 i wzroslo....

do plukania jednak bym uzyl preparatu liqud molly... to nie opel czy VW zeby lac rope ;-)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
Arkadi 
Master of Darkness


Auto: Dodge Ram 5.9
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 803
Skąd: Czechowice-Dz.
Wysłany: Pon 28 Kwi, 2008   

Od wymiany mam już przejechane 850 km i jak narazie nie klekocze. Powrót do dawnej marki oleju dobrze mu zrobił. Pewien mechanik powiedzał że silnik to jak żołądek, przyzwyczaja sie do jednego "żarcia" :lol: .
_________________
Lost Asylum
.
 
 
frik7 
frik7

Auto: ford probe 2.5 v6 1995 r czerwona bestia
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Kunów zgorzelec
Wysłany: Wto 24 Lut, 2009   

ja mam problem po wymianie oleku zalalem 5W30 elfa silnik dobrze chodzil nie nazekalem ale po jakims czasie zaczelo mi cos delikatnie stukac jak silnik jest zimny kolo dolotu powietrza za filtrem po przejechaniu 4 km moze 5km stukot ustaje i auto juz cichutko chodzi jaka moze byc tego przyczyna pomocy probek 2.5v6. 95 r kazda informacja wazna a ijeszcze jedno jak podnioslem maske i dodalem dazu zeby zobaczyc gdzie stuka to polecial dymek kolo tego gdzie idzie linka do gazu
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pią 27 Lut, 2009   

frik7, a jaki olej miałeś wcześniej ?
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
frik7 
frik7

Auto: ford probe 2.5 v6 1995 r czerwona bestia
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 4
Skąd: Kunów zgorzelec
Wysłany: Sob 28 Lut, 2009   

Nie mam pojecia bo jak go kupilem to wymienialem na 5W30 bo slyszalem ze jest dobry a wczesniej niemiec nie mowil co do niego lal a nigdzie nie jest napisane na silniku
 
 
 
nalejmi 

Auto: Probe 2.0 z gazem , 94r
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

sprawdzał ktoś może taki wynalazek ? moto.allegro.pl/item628446945_liqui_moly_wycisza_hydrauliczne_popychacze_hit


jak kupiłem probka jezdził na mineralu lotosa 15w40(niedość że klepało to żarło litra na 1000km, dobrze że tanie chociaż :) ), wymieniłem to na pełen syntetyk 10w40, jest trochę lepiej (na zimnym po odpaleniu przez jakiś czas w ogóle nie klepie, później niestety coraz gorzej :/, silnik ma przejechane 230tys (ale głowy se nie dam uciąć że kręcony nie był ;) tak czy siak mam zamiar kupić to coś, (przy następnej wymianie oleju kupie 10w60 jak polecacie:) ale może już ktoś to przetestował ?
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 38
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009   

Kod:
Błąd 404: Strona nie została znaleziona
nie mogę na allegro znaleść czegoś takiego... popraw linka

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
scigacz 
scigacz


Auto: Ford Probe 2.5 V6 24V
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 64
Skąd: lodz
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009   

Ja koledzy po kupieniu furki nie wiem jaki byl wczesniej olej ,zalalem pol syntetykiem Shella 10W40 i byla masakra, klepaly popychacze , czuc bylo spalony olej i bral jakies litr na 3000km. Obecnie jezdze na Commie 5W30 SYNER-Z. Pozalaniu byla zdecydowana roznica i cichutko, po zrobieniu okolo 2000km troche klepia popychacze ale i tak to przepasc co do poprzedniego oleju.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group