FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa aparatu zaplonowego w II gen.
Autor Wiadomość
Doktor


Dołączył: 13 Lis 2004
Posty: 107
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005   

będe szukał.jutro jeszcze raz wszystko przejrze i dam znać , może faktycznie gdzieś zrobiłem szkolny błąd ?
_________________
PROBE 94 2.5 24V CB - DOKTOR
 
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005   

voodoo-doll, schemat SUPER. Zerknalem na chwile i okazalo sie, ze zrobilem proste bledy z pospiechu. To chyba przez te epromy co dzis dzialam. :D

Jutro bede mial wiecej czasu, to zrobie fotki co i jak wyglada "na zywo" i jak to podlaczyc bez do wnetrza aparatu.
 
 
Voodoo


Dołączył: 14 Lut 2005
Posty: 134
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005   

Dzięki Greyg.
Mam nadzieję, że wszystko zadziała.
Przynajmniej będę miał jakiś wkład dla klubu. :D
A co do kraty browca to chyba obalimy ją we dwóch na zlocie, Ja już się szykuje. :lol: 8) :D :wink:
_________________
Ford Probe II 2.0 16v '94
 
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Sob 05 Mar, 2005   

voodoo-doll napisał/a:
A co do kraty browca to chyba obalimy ją we dwóch na zlocie, Ja już się szykuje. :lol: 8) :D :wink:


pewnie na jednej sie nie skonczy :lol:
 
 
Quaki 

Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 364
Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie 06 Mar, 2005   

Doktor to moze byc jeszcze cewka lub halle (te to podobno nie wymienne ale voodoo-doll mial ciekawy pomysl z tymi hallami od wiatraczka a tutaj jest schemat od konstrukcji z modulem hei i zewnetrzna cewka
_________________
2-gen 93 2,5 v6 czarny
1-gen 2.2 GT
 
 
Doktor


Dołączył: 13 Lis 2004
Posty: 107
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 06 Mar, 2005   

Posprawdzałem wszystko no i nie działa .
dlaczego na jednym schemacie sterowanie to końcówka 750 , a na drugim 63 ???
_________________
PROBE 94 2.5 24V CB - DOKTOR
 
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Nie 06 Mar, 2005   

NA SCHEMACIE JEST BLAD PODLACZENIA !!!

pin 5 - masa
pin 6 - sterowanie
 
 
Voodoo


Dołączył: 14 Lut 2005
Posty: 134
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Nie 06 Mar, 2005   

Jeśli tak, to zaraz poprawiam rysunek.
Właśnie nie byłem pewien tej kostki, na różnych rysunkach jest to na kilka sposobów zaznaczone. Zasugerowałem się rysunkiem: disty.jpg
_________________
Ford Probe II 2.0 16v '94
 
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Nie 06 Mar, 2005   

tak jak wiekszosc :D

na schemacie ditsy.jpg podane sa w innej kolejnosci niz jest na wtyczce piny e i f
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Nie 06 Mar, 2005   

OK, temat ciut zmienil kierunek, wiec zrobie dokladna instrukcje i umieszcze na stronie.
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

No i sprawdzone i opisane na stronie. W 100% działa bez zarzutu.

http://www.ford-probe.net...id=17&Itemid=42
 
 
Voodoo


Dołączył: 14 Lut 2005
Posty: 134
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

Bardzo mi się to podoba.
Chwała adminowi. :D :D :D

Dzięki Greyg za zamieszczenie mojego schematu. Jak bym wiedział, że to zrobisz to bym go ładniej wykonał i lepiej opisał. No nic, następnym razem będę się starał.

I najważniejsze, mam nadzieje, że nie żywisz do mnie urazy za pociągnięcie tak tego tematu. :oops:
Trochę namieszałem, wiem o tym. Ale więżę w to, że wiele osób zamiast samemu dłubać i kombinować oraz z braku nieraz dostępności w niektórych miastach elementów składowych nowego modułu, Pozwoli abyś to ty reanimował jego Probe.
:D :) :wink: :twisted: :mrgreen:
_________________
Ford Probe II 2.0 16v '94
 
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

Spoko, najwazniejsze jest pomagac, a nie chwalic sie o tym co sie potrafi. W ramach konkretnej dyskusji w tym temacie wyszla dokladna instrukcja dotyczaca modulu.

Z tym dlubaniem to masz racje. Wielu elektrykow mowi, ze sie nie da. Co ciekawe, wiekszosc nie chce podlaczac juz zlozonego modulu w/g instrukcji. Mi na czysto za zrobienie zostaje 70-100zl za 2 godziny pracy, gdyz kazdy modul testuje na aucie.

W tym wszystkim najwazniejsze to fakt, ze dzieki naszej dyskusji zmobilizowalem sie i zrobilem w miare dokladny opis jak to samemu wykonac DLA WSZYSTKICH, a nie dostepny dla "kolka rozancowego". :wink: :lol:
 
 
Voodoo


Dołączył: 14 Lut 2005
Posty: 134
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

I to właśnie tak powinno wyglądać.
Współpraca i możliwość liczenia na innych.
Cieszę się, że tu jestem i oby to mobilizowało innych do dzielenia się na forum swoja wiedzą.
_________________
Ford Probe II 2.0 16v '94
 
 
 
Quaki 

Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 364
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

Opisik jest cool ja dodam od siebie ze za podobna naprawe zaplacilem 1400zl !!!!!!!!
i pseudo fachowiec wmaial mi ze tak tanio to mi nikt nie zrobi (bylo to tak z 4 lata temu)
Nadmienie rownierz ze osobiscie wolalbym oddac do naprawy moj modul greygowi lub innej kompetentnej osobie niz sam przy nim grzebac poprostu zbyt latwo cos zepsuc
pozdrawiam
_________________
2-gen 93 2,5 v6 czarny
1-gen 2.2 GT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania