FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa aparatu zaplonowego w II gen.
Autor Wiadomość
Bienias
Gość
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

voodoo-doll napisał/a:
Cieszę się, że tu jestem i oby to mobilizowało innych do dzielenia się na forum swoja wiedzą.


Mam sporo jeszcze do umieszczenia na www.ford-probe.net

Niestety czasowo nie daje rady z opisami. Czesc opisow i fotek mam do m.in.:
- regulacja VRIS'ow,
- kompletna modyfikacja sterowania (PiggyBack),
- modyfikacja dolot/wydech z pomiarami temperatu i cisnien - czesciowo zrealizowana.

Czasowo nie daje rady, wiec zapewne bedzie... jak bedzie :D
 
 
Voodoo


Dołączył: 14 Lut 2005
Posty: 134
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Wysłany: Pon 07 Mar, 2005   

greyg napisał/a:
Mam sporo jeszcze do umieszczenia...

Domyślam się, że to trudna robota podzielić tak swoje prywatne życie, aby wszystkich zaspokoić.
Gdybyś jednak potrzebował w niektórych tematach pomocy służę swoją wiedzą.
Jeśli chodzi o mechanikę silnika V6 to już mogę nazwać się dobrym fachowcem. Rozebrałem sam w swojej Maździe silnik na części pierwsze, zmontowałem i odpaliłem, a to już chyba sukces. Od kilku lat zajmuje się mechaniką i jakoś sobie z tym radzę.

Jednym z moich ostatnich patentów jest wykonanie kompletnego podświetlania wszystkich wskaźników w technologii LED.
Mam nadzieję, że ten wykonam na zlotu w Probe. Efekt jest niesamowity.
_________________
Ford Probe II 2.0 16v '94
 
 
 
buster 
UWAGA!!! GRYZIE!!!


Auto: Probe GL USA "Floryda" i GTA USA
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2651
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 12 Mar, 2005   

Koledzy z niemiec dodają swoje artykuły

wer die englische sprache versteht kann sich auch die zuendverteiler pdf auf meiner alten kleinen seite mal anschauen

www.probefahrer.de.vu


da versteht man dann auch was genau genau in unseren zuendverteilern immer kaputt geht und wie man es behebt.

sprawdź to Greyg ja nie czaje angola :mrgreen:
_________________

Probe GL, oczojebny środek, dywaniki +5HP naklejka klubowa + 15 HP, śpioch +30HP klubowe zagłówki +5HP ;)
GT Automat USA Tylko jeden taki jest ha ha ha
 
 
TSA
Gość
Wysłany: Pią 15 Kwi, 2005   

Greyg mam swoj stary zepsuty aparat zaplonowy, ile by kosztowala naprawa z wysylka do DE? chyba juz kiedys o tym gadalismy ale nie pamietam ja bym ci go wyslal( ty naprawa :roll: ) i odeslanie wszystkie koszta moje ile w € wszytsko razem?






zyje bo nie mam na trumne......
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2005   

Paczka 1kg do Niemiec: ekonomiczna to 56zl, priorytet 72zl.

Reszte masz w 1 poscie tego tematu.
 
 
TSA
Gość
Wysłany: Sob 16 Kwi, 2005   

aaaaaaaaa dzieki sorki nie zauwazylem tego ale sie doczytalem ze moge tylko ten modul wstawic mozna zamowic 2? sprawdze jeszcze raz wszytskie dane tego aparatu i ci podam...dzieki jeszze raz
 
 
Konrad 


Wiek: 42
Dołączył: 29 Paź 2004
Posty: 328
Skąd: koło/poznań
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   

Greyg co to za probek w twoim emblemacie? taki ładny granatowy?
 
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2005   

To moje 2.5 96r. MTX :D Bede nim w Pokrzywnej.

Czerwonego powoli szykuje do remontu. Dostanie nowke silnik oraz trwalsze plastiki (z laminatu).
 
 
buster 
UWAGA!!! GRYZIE!!!


Auto: Probe GL USA "Floryda" i GTA USA
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lis 2004
Posty: 2651
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 17 Maj, 2005   

Dostałem na de oferte aparatu zapłonowego do 16V
zapytałem o cene i czeam na odpowiedź czy jest ktoś chętny?
_________________

Probe GL, oczojebny środek, dywaniki +5HP naklejka klubowa + 15 HP, śpioch +30HP klubowe zagłówki +5HP ;)
GT Automat USA Tylko jeden taki jest ha ha ha
 
 
kedziorski 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 841
Skąd: w Poznaniu
Wysłany: Pon 01 Sie, 2005   

Dzięki Wam za umieszczenie tak cudownego schematu do naprawy aparatu zapłonowego. Koszt naprawy to całe...13zł. Autko już smiga, jeszce raz dziekuję. Pozdrawiam
_________________
 
 
 
Gość

Wysłany: Pon 17 Paź, 2005   

Hej
Kupiłem niedawno Probka 2,0 '96 i mam pytanko. Nie "idzie" tak jak powinien. Przy rozpędzaiu (najlepiej to czuć na 2 biegu) przy około 3-3,5 tyś obrotów zaczyna "ciągnąć" lepiej jakby mu się turbinka załączała. Na wolnych pracuje równo ale ma niskie obroty 500-600, a czasami spadają na 400. Może jedno z drugim nie ma związku. Czy to może być awaria modułu? Pozdro dla wszystkich.
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Kwi, 2006   Witam po dlogiej nieobecnosci i od razu pytam.

Greyg jak mam podlaczyc ten modul od ciebie, tak jak w naprawie modulu schemat? bo ten schemat ktory mi wyslales wogole nie pasuje u mnie sa takie kolory kabli jak w naprawie. Wiec ktory kabel gdzie mam wpiac i ktroy przeciac ?
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2006   

w zalaczniku kolorami sa oznaczone wtyczki
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Kwi, 2006   

u mnie nie ma takich kolorow kabli, niestety i wtyczki sa na odwrot duza z lewej a mala z prawej tak jak w schemacie naprawy aparatu.
 
 
Bienias
Gość
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2006   

Podaj czy to aparat S1 czy S3 - kolory maga sie nie zgadzac, niemniej ma to male znaczenie. Na rysunku jest widok wtyczek S3 (nie gniazd w aparacie).

srodkowy w gniezdzie 3pin jest zrozumialem, a pozostale 2 kable od strony mniejszego gniazda
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group