FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa aparatu zaplonowego w II gen.
Autor Wiadomość
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 02 Lip, 2009   

Hanys najlepiej powiedz nam jaki masz aparat, jest na nim naklejka, jeśli masz aparat KF34 ten co Sułek wkleił to nic nie powinno się psuć i ewentualnie powinno się skończyć na wymianie cewki. Jeśli natomiast masz auto z 94 roku to wystarczy wymienić moduł za 15 zł.
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
hanys40 

Auto: 2,5 V6 94/95
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 38
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009   

Witam wszystkich ! Sprawdziłem ten aparat i na karteczce na nim pisze Mitsubishi KLY1A , to jedyna kartka jaką tam znalazłem! Innej nie było. Wnoszę z tego , że mam ten stary typ, i jak napisał basf-wrocław u mnie wchodzi w grę wymiana modułu czyli 15zł (czy to ten schemat jak naprawić modół z tymi tranzystorami oporem i diodą?). Jeśli zaś idzie o cewkę , to w tych starszych się nie psuje czy jak ??, oraz ewentualnie gdzie ona jest? No i ważne jest , czy cewki są takie same? Z góry dziękuję za odpowiedź!
_________________
Ten samochód nie jest piękny on jest ZJAWISKOWY
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009   

cewka jest w aparacie w środku. czasem się psuje ale nie tak często jak moduł ;) jeśli wsadzisz zewnętrzną cewkę to może być od jakiegokolwiek innego auta o pojemności silnika większej niż 1,8

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
hanys40 

Auto: 2,5 V6 94/95
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 38
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009   

Witam. Dzięki pimpo. Oswieć mnie jeszcze jeśli możesz , czy w obu aparatach są te same cewki :wink: I czy jak ewentualnie będę kupował , to nie ważne do jakiego pronasa 2 , jeśli piszesz ,że wystarczy by była do silnika większego niż 1,8 wnoszę , że 2 i 2,5 mają te same!
_________________
Ten samochód nie jest piękny on jest ZJAWISKOWY
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009   

nie wiem czy są te same, mogą być inne. jak by nie było cewka to cewka i jeśli daje odpwiednio mocną iskrę to będzie działać

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009   

W 2.0 są inne cewki. Zresztą w aparatach do Vałki też są różne. Pimpowi chodziło o to, że jeśli nie będziesz mógł dostać cewki do aparatu to możesz sobie zrobić zewnętrzną cewkę z jakiejkolwiek innej :)
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
tajwan 

Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 20 Lis, 2009   

witam mam podobny problem z modułem i złożyłem taki jak na schemacie ale twozy on ciagłe zwarcie(tranzystor sie przegrzewa i pali, a jak podlaczylem zarówke mieczy wyjscie cewki a 2 styk tranzystora ciegle swieciła) zamiast przerywac... co moze byc przyczyna ??????????????????????????????????????????????????????
 
 
Roman 


Auto: Ford Probe 2500
Wiek: 61
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: Sob 21 Lis, 2009   

Cytat:
Witam. Dzięki pimpo. Oswieć mnie jeszcze jeśli możesz , czy w obu aparatach są te same cewki :wink: I czy jak ewentualnie będę kupował , to nie ważne do jakiego pronasa 2 , jeśli piszesz ,że wystarczy by była do silnika większego niż 1,8 wnoszę , że 2 i 2,5 mają te same!

Potrzebujesz cewkę o symbolu H3T021są to cewki pasujące zarówno do mazdy jak i proby 2500 koszt takiej cewki w zależności gdzie kupisz od 110 do 1600zł. nówka.

[ Dodano: Sob 21 Lis, 2009 ]
Apropos 2000 a 2500 cewki podobne są tylko wizualnie, różnią się łącznikiem cewki z kopułką, w 2000 łącznik jest bliżej osi przez co nie pasuje na kopułkę.

[ Dodano: Sob 21 Lis, 2009 ]
Sory - pomyłka od 110 do 160zł

[ Dodano: Sob 21 Lis, 2009 ]
Jeszcze jedno, generalnie obowiązuje zasada że jeśli wymieniasz cewkę zapłonową to powinieneś wymienić przewody wysokiego napięcia, lecz to już sprawa indywidualna.
_________________
W cokolwiek umysł ludzki wierzy, to umysł ludzki osiągnie .
Napoleon Bonaparte
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 22 Lis, 2009   

to się zgadza ale mi chodziło o to że można wstawić cewkę zewnętrzną czyli wyprowadzić kable z aparatu i wtedy już nie ma znaczenia kształt cewki

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
tajwan 

Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 23 Lis, 2009   

Chciałem się dowiedzieć jeszcze od was czy ten sygnał dochodzący do modułu jest stałym sygnałem czy to są impulsy.Czy może układ tranzystorowy przekształca je na pulsacyjne zwarcie cewki do masy?????? może mi ktoś wyjasnic zasadzę działania tego modułu bo autko juz stoi miesiąc i nie wiem co robić :cry: chyba tylko zostaje mi elektryk....:( :cry:
 
 
Roman 


Auto: Ford Probe 2500
Wiek: 61
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: Pon 23 Lis, 2009   

Najprawdopodobniej masz walniętą cewkę zapłonową, ale może napiszesz przynajmniej jaką masz wersję?
_________________
W cokolwiek umysł ludzki wierzy, to umysł ludzki osiągnie .
Napoleon Bonaparte
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Czw 26 Lis, 2009   

tajwan napisał/a:
Chciałem się dowiedzieć jeszcze od was czy ten sygnał dochodzący do modułu jest stałym sygnałem czy to są impulsy.


sygnałowy daje impulsy ;)

Napisz jakie dokładnie masz auto bo była różnica w aparatach zapłonowych chyba po 95 roku... schemat na stronie jest z wersji 93-94
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
andrew 


Auto: Ford Probe II 2,5V6 Kanada 93r.
Wiek: 34
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 22 Gru, 2009   

Zestawienie modułów http://autoparts.yowjung....=73658&fid=5499
Ja w swoim aucie miałem moduł J885, a wczoraj założyłem J888.
Na innym zestawieniu http://www.unitex-tech.com/ignition_module.html widać, że J888 i J885 to jest to samo.
J888 wydaje się być mniej awaryjnym, a jeśli już to naprawa jego jest łatwiejsza niż J885 o ile nie chodzi o halotrony.
_________________
Andrzej
Ford Probe II 2,5 V6 Kanada 93r.
 
 
 
PIOTR_15 

Auto: Ford Probe 2,5 V6
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: Z Powiatu Drawskiego
Wysłany: Wto 08 Lut, 2011   

Panowie potrzebuję pomocy, silnik na wolnych obrotach zaczął brzydko pracować, trzęsie się, obroty spadają poniżej normy itd, czytałem gdzieś że to wina modułu, polutowałem na szybko drugi, podłączyłem ale nie działa i w tym tkwi sęk, może to być wina BC 33740F7 bo taki założyłem innego nie mam chwilowo, aparat zapłonowy mam KL01.
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 09 Lut, 2011   

to pytanie jest do Basfa ;)

ja powiem tylko że niekoniecznie musi być to wina modułu. sprawdzałeś błędy? sprawdzałeś podciśnienia?

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group