FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Naprawa aparatu zaplonowego w II gen.
Autor Wiadomość
crupek 
Probe forever


Auto: PROBE 2.5 V6 GT "MEDICI"
Wiek: 34
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1571
Skąd: Głogów / Wrocław
Wysłany: Sro 09 Lut, 2011   

Nie wiem czy dobrze myślę, Basf mnie zaraz poprawi, ale chyba tutaj powinna być zamiana kolejności :P
_________________
Sprawdź jak zarabiam na paliwko http://goo.gl/uH4Lb
 
 
 
PIOTR_15 

Auto: Ford Probe 2,5 V6
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: Z Powiatu Drawskiego
Wysłany: Sro 09 Lut, 2011   

pimpo napisał/a:
ja powiem tylko że niekoniecznie musi być to wina modułu. sprawdzałeś błędy? sprawdzałeś podciśnienia?


błędów nie ma, podciśnienia, powiem szczerze że nie sprawdzałem, silnik powyżej 1000rpm chodzi bez zarzutu, pomijając to wszystko i tak powinien chodzić na drugim module, a nie chce :cry:

crupek napisał/a:
Nie wiem czy dobrze myślę, Basf mnie zaraz poprawi, ale chyba tutaj powinna być zamiana kolejności :P


polutowałem tak jak na fotce wcześniej, oby to było to, czekamy na Basfa.


Edit: tak jak pimpo pisał wina była w podciśnieniu, spadł jeden wężyk, sprawa modułu nadal aktualna.
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011   

Co do modułu to kolejność didoda rezystor raczej nie ma znaczenia. Ważne żeby dioda była w dobrą stronę.
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
crupek 
Probe forever


Auto: PROBE 2.5 V6 GT "MEDICI"
Wiek: 34
Dołączył: 10 Cze 2006
Posty: 1571
Skąd: Głogów / Wrocław
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011   

basf_wrocław napisał/a:
Ważne żeby dioda była w dobrą stronę.

No właśnie pomyliłem się :D o stronę mi chodziło :D
_________________
Sprawdź jak zarabiam na paliwko http://goo.gl/uH4Lb
 
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011   

trafiony zatopiony :cool:

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
PIOTR_15 

Auto: Ford Probe 2,5 V6
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: Z Powiatu Drawskiego
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011   

dioda ma pasek u góry tak jak na fotce wcześniej to chyba dobrze??? obrócił bym ją i spróbował...boję się żeby czegoś nie spalić.

ps. zapomniało mi się...pimpo wielkie dzięki za myśl o tym podciśnieniu.
 
 
adamkajzer 
Cattivo pazzo

Auto: FORD PROBE 2,5 93
Wiek: 36
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 39
Skąd: ŚWIDNIK
Wysłany: Sro 28 Wrz, 2011   

derek, derek, derek, witam ja mam problem z tym podłączeniem zrobiłem wszystko tak jak jest na rysunkach przylutowałem wszystko zgodnie z instrukcja bi nić sie nie dzieje autko nadal nie pali czy mógł byś mi jakoś pomóc
 
 
 
derek 


Auto: Probe 2.0 rocznik 1994
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Wysłany: Czw 29 Wrz, 2011   

adamkajzer napisał/a:
derek, derek, derek, witam ja mam problem z tym podłączeniem zrobiłem wszystko tak jak jest na rysunkach przylutowałem wszystko zgodnie z instrukcja bi nić sie nie dzieje autko nadal nie pali czy mógł byś mi jakoś pomóc


weź pod uwage ze mam 2.0 i aparat S1, do twojego inaczej sie podlacza kabelki. dalej nie masz iskry na swiecach? moze cewka padła. fachowcem od elektryki nie jestem ale tez mam problem bo silnikiem mi telepie na wolnych obrotach i na wyższych tez nie pracuje jak trzeba, z tym ze zrobilem nowy moduł i dalej to samo czyli problem w czyms innym.
_________________
2.0 16V HIGHLIGHT `95(`94 wg VIN)
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 08 Paź, 2011   

Jak się obróci diodę to moduł nie będzie działał. Pisałem tylko, że kolejność dioda, rezystor nie ma znaczenia. W 93, 94 moduł podłącza się tak samo nie ważne czy 2.0 czy 2.5.
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
siomus 


Auto: Probe 2.0 16v
Wiek: 28
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 79
Skąd: Ełk
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012   

w tym module ma byc rezystor 220ohm 0.25w ?
_________________
dzisiaj jest ten dzień dzięki któremu będzie się dziać. Nie spać, zwiedzać, wszystkich wyprzedzać, nie bać się grać. Czas zaryzykować, a nie ziewać i potem spać.
 
 
 
bolansq 

Auto: Ford Probe gen:2 2.5 v6 93r
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 1
Skąd: internet
Wysłany: Pią 19 Cze, 2015   

Wtam mam problem czyli brak iskry auto jechalo i nagle zgasło kupiłem forda probe 2.5 v6 93 r i tak sie zastanawiam ta cala naprawa jest praktyczna ? I od razu jak cewke mozna by bylo sprawdzc czy jest dobra z góry dzieki
Pozdrawiam ;)

[ Dodano: Pią 19 Cze, 2015 ]
Mam nadzieje ze ktos odpowie zależy mi na czasie ;)
  
 
 
Romas 

Auto: Ford Probe '94 GT 2.5 V6
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 570
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: Nie 21 Cze, 2015   

Napisz skąd jestes , to moze ktoś podjedzie i pomoże :wink:
 
 
arko 
Arko


Auto: Ford Probe II 2,5 V6 24V 95r
Wiek: 58
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 933
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 27 Cze, 2015   

Pierw się przywitaj napisz coś o sobie a nie tak jak do ' OBORY" :evil: :razz:
_________________
BYŁ PROBE 2,2 91r.USA AUTOMAT- JEST PROBE 2,5GT 95 EUR
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group