FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Opony - porady, opinie, godne polecenia ...
Autor Wiadomość
wacek
[Usunięty]

Wysłany: Czw 04 Sty, 2007   

Arturo __TU__ możesz sobie to przeliczyć.
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pią 05 Sty, 2007   

ja nie polecam profilu 55 przy szerokosci 225 :) )) przy skrecaniu obciera o nadkole ;)


spalanie napewno wzroslo bo silnik musi wiecej energii wlozyc w ruszenie kolem :(
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pią 05 Sty, 2007   

nie obciera ???

zdejmij jedno przednie kolo to zobaczysz :)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
Robert 
M@upi ||


Auto: Najstarszy Probek 2.0 w klubie
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 1359
Skąd: Leszno k/Błonia
Wysłany: Pią 05 Sty, 2007   

Arturo77 napisał/a:
wzrost profilu 50-->55 daje roznice troche powyzej 3% na obwodzie
3,7% zaniżony dystans, do tego inna przyczepność gumy (chyba większe opory toczenia), większy moment potrzebny do ruszenia kołem (jak wspomniał MISIEK), gorsze paliwo (tego nawet nie masz jak ocenić), cięższa noga spowodowana wqrwiającą pogodą, itd...
Ale może to też wina VRISów...
_________________
:arrow: Nie zawsze trzeba mieć za drania tego, co jest innego zdania
Zdobywca zaszczytnego pierwszego ostrzeżenia w historii forum...
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pią 05 Sty, 2007   

skrec kola w prawo i sprobuj dotknac scianki odkgradzajacej silnik od koła (po lewej stronie) ciekawe czy wsadzisz tam chociazby kartke papieru:D:D:D:D
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
sawmaster 
Sawmaster


Auto: Ford Probe II 2.0
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 249
Skąd: Bialystok
Wysłany: Sro 11 Lip, 2007   

sorki ale troszkę nie rozumiem czemu bierzecie oponki o profilach 65 jak w fabrycznych są 55, takie coś robi przekłamania licznika i gorzej przyśpiesza
_________________
Części probe gen 2 2.0 16v
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

sawmaster napisał/a:
nie rozumiem


Bo nie wiesz nawet co oznacza 65, co oznacza 225 i moze tylko wiesz co oznacza ostatnia wartosc np 16....

Zapytaj taty to moze Ci powie (chyba ze tez nie wie)

Miales juz kurs na prawo jazdy ? moze jak pojdziesz na kurs to zapytaj instruktora !
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Zapytaj tutaj :wink:
http://ford-probe.net/ind...d=141&Itemid=42

albo tutaj

http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp

a zrozumisz :wink:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
sawmaster 
Sawmaster


Auto: Ford Probe II 2.0
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 249
Skąd: Bialystok
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Gość napisał/a:
Miałem te oponki założone na tył i na zakrętach auto szło jak po szynach. Zakręty 90 stopni które brałem 50 km/h na 205/65/15 zaczełem pokonywać grubo ponad setką bez żadnego uślizgu kół,, jedyny mankament to to że omało mnie nie wyrywało z fotela. To są naprawde sportowe oponki tylko bardzo trudno dostępne no i ta cena


sorki o to mi chodziło ale nie doczytałem że założył je na tył! proszę bez tekstów typu tatuś ci powie :siekierka:
_________________
Części probe gen 2 2.0 16v
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

sawmaster napisał/a:
nie doczytałem że założył je na tył!


a co za roznica ??

sawmaster napisał/a:
tatuś ci powie


Jak brakuje Ci inteligencji zeby samemu zrozumiec o co chodzi to moze jednak zapytaj ?!?!

Ciezki czlowiek z Ciebie...

Od ilu masz prawko ? czy dopiero bedziesz robil ? :)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
Emil 

Auto: Probe aktualnie brak
Wiek: 50
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 700
Skąd: Głogów
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

A MISIEK stosuje metodę zero tolerancji :wink:
_________________
Mercedes SLK 2.3 Kompressor
Chrysler 300c 5.7 HEMI
Były :
Chrysler 300M 3,5 V6 24v, Jeep Cherokee KJ 3.7 V6, Bordowe Probe 2.5 V6 24v USA, Chrysler Cirrus 2,5 V6 24v USA , Citroen XM 3.0 V6 , Citroen BX 1,7 TD , Ford Scorpio 2,8 V6 , Opel Rekord 2.0 , Opel Rekord 1.7
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Emil: czasami trzeba... skoro nic nie pomaga :) moze nasz kolega zalozy jeszcze ankiete "jakie opony bym zalozyl do mojego auta" albo "czy lejecie bene 95 czy 98 ?" i moze jeszcze "czy dzialaja Ci vrisy" :P
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Mi Vrisy działają :) A leje shel V-pover i mam 10 koni więcej :)
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
Robert 
M@upi ||


Auto: Najstarszy Probek 2.0 w klubie
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 1359
Skąd: Leszno k/Błonia
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

Mi nie działają, leję 98, z przodu mam letnie a z tyłu zimowe i co pół roku zamieniam miejscami ;)
_________________
:arrow: Nie zawsze trzeba mieć za drania tego, co jest innego zdania
Zdobywca zaszczytnego pierwszego ostrzeżenia w historii forum...
 
 
Indi 
Konserwatysta PROBE


Auto: FP 2.5 V6 MTX
Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 2802
Skąd: ------------
Wysłany: Czw 12 Lip, 2007   

basf_wrocław napisał/a:
mam 10 koni więcej


E, to prawie już stadnina :o
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group