FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapłon na zimnym silniku ma mieć inny kąt wyprzedzenia?
Autor Wiadomość
derek 


Auto: Probe 2.0 rocznik 1994
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   Zapłon na zimnym silniku ma mieć inny kąt wyprzedzenia?

Ustawiałem kąt wyprzedzenia zapłonu po wymianie modułu i na rozgrzanym silniku jest idealnie 10 stopni, natomiast zaraz po odpaleniu widać na stroboskopie jak zapłon skacze miedzy 20-25 stopni... i w miare rozgrzewania silnika przesuwa sie do 10. Czy tak ma byc?
_________________
2.0 16V HIGHLIGHT `95(`94 wg VIN)
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   

Na zimnym silniku jest ssanie ;) Masz wyższe obroty :razz:
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
derek 


Auto: Probe 2.0 rocznik 1994
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Wysłany: Pią 13 Mar, 2009   

Czyli zimny silnik,ssanie - kąt wyprzedzenia zapłonu dużo większy, i to jest normalne.
Intuicja mi mowila ze tak ma byc ale wolałem sie upewnić, dzięki po raz kolejny.
_________________
2.0 16V HIGHLIGHT `95(`94 wg VIN)
 
 
SzwedV6 
PAIN HAS A FACE


Auto: Probe 2,5L fał sześć 93r.
Wiek: 35
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 299
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009   

Wszystko jest ok. Na ssaniu silnik rządzi się swoimi prawami :smile:
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 15 Mar, 2009   

derek napisał/a:
Ustawiałem kąt wyprzedzenia zapłonu po wymianie modułu
robiłes to sam czy u jakiegos mechanika? zrobiłes zworkę na pinach TEN i GND w gnieździe diagnostycznym?

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
derek 


Auto: Probe 2.0 rocznik 1994
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009   

pimpo napisał/a:
robiłes to sam czy u jakiegos mechanika? zrobiłes zworkę na pinach TEN i GND w gnieździe diagnostycznym?


Kupilem lampke stroboskopowa i ustawilem zapłon w 5 minut... piny gniazda diagnostycznego zwarłem... teraz na ciepłym silniku ma idealnie 10 stopni, tylko na ssaniu chwilowo kąt wyprzedzenia wynosi 20-25
_________________
2.0 16V HIGHLIGHT `95(`94 wg VIN)
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 37
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6163
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 17 Mar, 2009   

no to git, wszystko ok - tak ma być :)

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
derek 


Auto: Probe 2.0 rocznik 1994
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Wysłany: Wto 17 Mar, 2009   

No to fajnie, wolałem sie upewnic... Swoja drogą dziwne ze w takim wózku montowali dosyć archaiczne rozwiązanie... nawet mój Escort 1.4i z 1991 roku miał elektroniczny bezrozdzielaczowy aparat zapłonu ktory nigdy sie nie psuł ani nie wymagał ręczenej regulacji kąta
_________________
2.0 16V HIGHLIGHT `95(`94 wg VIN)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group