FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
wolne obroty szarpie gaśnie
Autor Wiadomość
r3sp3ct
[Usunięty]

Wysłany: Czw 07 Sie, 2008   wolne obroty szarpie gaśnie

i znowu problem... a mianowicie podczas jazdy probe jest oki gorzej jak wyluzuje wskazuwka obrotów tzyma sie na 2 kresce czasami na 3 jak nacisne sprzegło gwałtownie spadają obroty czasami potrzepie i wytrzyma nie zgaśnie a czasami zgaśnie ... jak ruszam też go trzepie i szarpie irtyrujące to jest jesli wyjeżdzam z jakiegoś skrzyżowania albo jeszcze na wstecznym takze czesto gasnie chyba ze mu juz tak duzo wiecej gazu dam prosze o opinie
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 33
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6098
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 11 Sie, 2008   

nie znam się na dieslach

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
Indi 
Konserwatysta PROBE


Auto: FP 2.5 V6 MTX
Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 2802
Skąd: ------------
Wysłany: Sro 13 Sie, 2008   

Kolego na początek uzupełnij swój profil odnośnie auta tj.
- rok produkcji
- wersje silnikową
- wersje USA czy EURO
Zapoznaj się też z TYM CO TU JEST NAPISANE

Bez uzupełnienia profilu pomoc nie będzie możliwa, poniżej masz parę linków do podobnych przypadków.

http://ford-probe.net/for...hlight=ga%B6nie
http://ford-probe.net/for...hlight=ga%B6nie
http://ford-probe.net/for...hlight=ga%B6nie
http://ford-probe.net/for...hlight=ga%B6nie
http://ford-probe.net/for...hlight=ga%B6nie
http://ford-probe.net/for...hlight=ga%B6nie

[ Dodano: Nie 24 Sie, 2008 ]
Kandydat do śmietnika, powód małe zainteresowanie autora swoim problemem i nie uzupełnienie profilu wedle moich sugestii.
 
 
sudi 


Auto: Ford Probe 2,5 V6
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 110
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Pią 01 Maj, 2009   

jak jeździsz na instalacji gazowej za 500 zł to może sie tak dziać :) a tak na serio to od obrotów odpowiedzialny jest silniczek krokowy może czasem wariować
_________________
"Są powody do mruczenia"
 
 
 
SzwedV6 
PAIN HAS A FACE


Auto: Probe 2,5L fał sześć 93r.
Wiek: 31
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 299
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 01 Maj, 2009   

Zauważ że opowiadasz na posta sprzed roku :razz:
 
 
pimpo 
Site Admin
FLYKILLER


Auto: 1. PROBE V6 '93 EURO MTX 2. PROBE V6 '94 USA ATX
Wiek: 33
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 6098
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 09 Maj, 2009   

no to co? też czasem odgrzewam kotlety jak mi się coś przypomni albo znajdę rozwiązanie :) może autor ma to w dupie ale komuś innemu się przyda

pozdro
_________________
obrażanie się na mnie bez mojej zgody jest zabronione
 
 
 
andrew 


Auto: Ford Probe II 2,5V6 Kanada 93r.
Wiek: 30
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 09 Maj, 2009   

To jeszcze i ja podgrzeję.

sudi napisał/a:
odpowiedzialny jest silniczek krokowy może czasem wariować


W Probe nie ma silniczka krokowego, jest bypas wolnych obrotów przez który przepływa płyn chłodniczy i ogrzewa bimetal. Jest jeszcze elektrozawór, który jeśli nie działa prawidłowo lub w ogóle to obroty będą skakała od samego początku.
_________________
Andrzej
Ford Probe II 2,5 V6 Kanada 93r.
 
 
 
nalejmi 

Auto: Probe 2.0 z gazem , 94r
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 15
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

andrew napisał/a:
To jeszcze i ja podgrzeję.

sudi napisał/a:
odpowiedzialny jest silniczek krokowy może czasem wariować


W Probe nie ma silniczka krokowego, jest bypas wolnych obrotów przez który przepływa płyn chłodniczy i ogrzewa bimetal. Jest jeszcze elektrozawór, który jeśli nie działa prawidłowo lub w ogóle to obroty będą skakała od samego początku.



mam pytanko, czy ten elektrozawór jest razem z przepustnicą ? tak jak tu jest to przedstawione ? http://moto.allegro.pl/it..._626_probe.html to jest co prawda od v6 a ja mam 2.0 ale to chyba jest tak samo ?
 
 
Lapeno 
( o.O )


Auto: :Sonda: FS 2.0 16v '94
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 176
Skąd: Łódź i okolice
Wysłany: Pon 01 Mar, 2010   

właśnie jak jest przy 2.0 ??? zapraszam na odgrzewany kotlet z sosem :wink:
czyli opisany mój problem z niskimi obrotami

http://ford-probe.net/for...6302.htm#123096
 
 
Snejku19 


Auto: Ford probe 2.0 base 1996r
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012   

Ja mam ten sam problem po odpaleniu atko gdy jest zimne trzyma 1100-1300 obrotow lecz szarpie na biegach na wolnych obrotach lecz gdy juz sie zagrzeje po dojezdzaniu do skrzyzowania po wcisnieciu sprzegla gasnie. idetyczna sytuacja wystepuje gdy sie stoi trzyma 800-750 obrotow po czym po chwili jest nagly spadek i autko gasnie. Nie wiem co jest jesli mozecie to pomuzcie???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group