FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
alternatywna metoda naprawy aparatu zaplonowego
Autor Wiadomość
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   alternatywna metoda naprawy aparatu zaplonowego

[ Dodano: Pon 02 Lip, 2007 ]
to co kiedys pokazal tu Bienias tyle ze z opisem schematami i obrazkami latwe do zrobiena i tanie:TU
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Ale syf.... nie polecam montowanie tego w taki sposob :-)

moze jeszcze zaczniemy stosowac moduly z opla kadetta ? :P
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

syf ze niemieckie czy syf tak po prostu jako syf a moze syf dlatego ze to tak w PL jest....bo jakos nie rozumiem......................wazne chyba ze dziala......a ze dziala to tez moze syf......
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Syf, dlatego ze zakladal to ktos bez glowy, na dodatek jeszcze pokazuje innym jak to zrobic... jesli ktos chce to niech tak robi :) przeciez wazne ze dziala !

mozna jezdzic na oponach 0 bieznika - przeciez wazne ze sie tocza :)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Cytat:
Ale syf.... nie polecam montowanie tego w taki sposob

moze jeszcze zaczniemy stosowac moduly z opla kadetta ?
_________________

Od Poloneza podejdzie,pasuje do wszystkiego prawie :razz:
syf nie syf ale konkrety poproszę co z tym nie tak :roll: :cool:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
TSA
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

bo dziala...od pewnego osobnika dostalem kiedys 2 moduly nie dosc ze nie dzialaly to do dzis sie nie dowiedzialem jak je podlaczyc wiec trzeba bylo szukac innej metody ktora dziala
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Nie po to fabryka montuje modul zaplonowy zaraz przy cewce zeby jakis niemiecki debil zamontowal go na pol metrowych kablach !

dodatkowo modul musi miec odopwiednie parametry...

na takim od poldka nie wiem ile mozna pojezdzic... ten silnik kreci sie do 8 tys, ten silnik na jeden obrot ma 6 strzalow a nie 4 ! :)

TSA napisał/a:
nie dosc ze nie dzialaly to do dzis sie nie dowiedzialem jak je podlaczyc


A to juz tylko Twoj problem... ja jak nie wiedzialem jak podlaczyc do sprawdzilem schematy i juz wiedzialem...

a pozatym czemu twierdzisz ze nie dzialaly, skoro nie wiedziales jak podlaczyc ? :D
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

Ja jeszcze od siebie dodam, że po pierwsze nie każdy zna niemiecki - 5 lat próbowałem się nauczyć ale niestety się nie udało, więc jeśli będziesz tak łaskaw to przetłumacz ważniejsze fragmenty. Po 2 mocowanie modułu pod lampą to doskonały pomysł :) Najlepiej jeszcze owinąć kable wokół rur chłodnicy :twisted:
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

gdzieś czytałem,gdzieś słyszałem,że ktoś stosował od poloneza :roll: fakt faktem w V6 osobiscie sie z nim nie spotkałem ale w rzedówkach owszem zamiennie :razz:
MISIEK napisał/a:
Nie po to fabryka montuje modul zaplonowy zaraz przy cewce zeby jakis niemiecki debil zamontowal go na pol metrowych kablach !

No i tu fabryka sie nie popisała bo to wszystko tam szczelnie zamknięte się cholernie grzeje i jest kiepskie odprowadzenie ciepła :cool:
MISIEK napisał/a:
dodatkowo modul musi miec odopwiednie parametry...

I co z tego,że oryginalny ma jak podzespoły są do dupy,bo sie wszystko rozpada,od temperatury (mogę zdjęcie poglądowe wrzucić oryginalnego modułu jak wyglada po przejsciach)
MISIEK napisał/a:
A to juz tylko Twoj problem... ja jak nie wiedzialem jak podlaczyc do sprawdzilem schematy i juz wiedzialem...

a pozatym czemu twierdzisz ze nie dzialaly, skoro nie wiedziales jak podlaczyc ?

basf_wrocław napisał/a:
. Po 2 mocowanie modułu pod lampą to doskonały pomysł Najlepiej jeszcze owinąć kable wokół rur chłodnicy

Kolega chciał pomóc więc wrzucił coś co sam sprawdził i mu działa,a wy zara negujecie i przytyki robicie.. :roll:
Zamiast tego może ktos by umieścił jakieś uniwersalne rozwiązania ładnie opisane własnie tutaj,bo do tego jest ten dział hmm :?: :?: I napisał co i jak - dlaczego warto to stosować,a dlaczego nie warto to albo to warto :?: :?:
Nie każdy jest orłem z elektroniki :roll:
Nara :cool:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

2Ya napisał/a:
I co z tego,że oryginalny ma jak podzespoły są do dupy,bo sie wszystko rozpada,od temperatury (


I takie poglady glosza najbardziej oszczedni posiadacze samochodow :-)

U znajomego w roverze 623i wyciagnalem jedna fajke i nagle spalil sie aparat zaplonowy.... hmm widocznie byl bardzo kiepski...

Nie bierzesz pod uwage tego ze malo kto dba o instalacje WN (albo zaczyna dbac jak juz modul i cewka sa zmeczone... :)

Moj modul w czarnym przejechal 200 tys km (jak kupowalem auto juz nie dzialal [byly ori kable {tzn od nowosci hehe}])... Ricka przejechal pooonad 300 tys (wczesniej padla tylko cewka)

Aktualnie mam nowsza wersje aparatu i na blacie 225 tys km i jakos dziala.

2Ya napisał/a:
Zamiast tego może ktos by umieścił jakieś uniwersalne rozwiązania ładnie opisane własnie tutaj,


Jestes na tym forum nie od dzis wiec wiesz o istnieniu strony http://ford-probe.net/
jest tam opis co i jak :) wiec o co Ci chodzi ? :)

2Ya napisał/a:
(mogę zdjęcie poglądowe wrzucić oryginalnego modułu jak wyglada po przejsciach)


Dawaj...
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

MISIEK napisał/a:
2Ya napisał/a:
I co z tego,że oryginalny ma jak podzespoły są do dupy,bo sie wszystko rozpada,od temperatury (



I takie poglady glosza najbardziej oszczedni posiadacze samochodow


Trzeba być oszczędnym ale bez przesady :grin:
Prawda taka,że to badziew :!:
Po prostu zobrazowałem oryginalny wyrób - niewypał.. :neutral: a to,że jeden przejedzie na oem module 300tys,a drugi 20tys. to tylko kwestia szczęscia - wada produkcyjna/jakość wykonania,zreszta ford wymieniał serwisowo bodajże te badziewia jak czytałem.
I nie tylko w Probe jest/był problem z modułami ale w niektórych autach nie ma w ogóle jakoś.. :roll: :roll:
A może to osprzęt Mitshubishi jest do dupy..Możliwości wiele i nie powiesz mi,że wymieniając kable wn i świece co 10 tys/km moduł będzie wieczny :?:
Owszem kable i świece to jak najbardziej eksploatacyjna rzecz ale bez przesady.Śmiało zaryzukuje twierdzenie,że jakby nie był zamkniety pod kopułką to byłby wieczny albo gdyby do jego wykonania były wykorzystane elementy bardziej odporne na temperature itp.
MISIEK napisał/a:
U znajomego w roverze 623i wyciagnalem jedna fajke i nagle spalil sie aparat zaplonowy.... hmm widocznie byl bardzo kiepski...

Może ale przede wszystkim iskra nie miała w tym momencie przejścia i miałeś pecha.. :cool: Zresztą z reguły nie powinno się tak robić,bo może elektronika paść jeśli jest wrażliwa/ małoodporna..
MISIEK napisał/a:
Aktualnie mam nowsza wersje aparatu i na blacie 225 tys km i jakos dziala.

Tak,tak tylko nowszy aparat jakby nie było chyba już był bardziej dopracowany czyż nie :?:
MISIEK napisał/a:
Jestes na tym forum nie od dzis wiec wiesz o istnieniu strony http://ford-probe.net/
jest tam opis co i jak wiec o co Ci chodzi ?


Aaaaa pierwsze słysze heh :mryellow:
Pewnie,że przecie wiem ale chodziło mi tutaj w tym miejscu w tym temacie :!:
Żeby dać argumenty za i przeciw - skoro to co TSA wrzucił jest do dupy to ja chetnie poczytam dlaczego jest do dupy np.w porównaniu z tym modułem z naszej stronki ale poparte to czymś,a nie suchymi stwierdzeniami :pop:
I tylko o to mi chodzi - jeżeli wiesz,że to syf to napisz co i jak - na pewno niejednemu forumowiczowi się to przyda w kwestii porównawczo/wykonawczej ,bo podobne schematy widziałem już gdzieś na forum (tutej albo na pelu) :cool: :grin: :razz:

why :?: why :?: why :?: :ave: :baseball: :razz:

Aha fotke wrzuce później :razz:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
Indi 
Konserwatysta PROBE


Auto: FP 2.5 V6 MTX
Dołączył: 30 Paź 2004
Posty: 2802
Skąd: ------------
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

TSA napisał/a:
syf ze niemieckie czy syf tak po prostu jako syf a moze syf dlatego ze to tak w PL jest....bo jakos nie rozumiem......................wazne chyba ze dziala......a ze dziala to tez moze syf......

Co to ma za znaczenie, gdzie to zrobili, świat to i tak globalna wioska :mrgreen:
To rozwiązanie, które podał TSA samo w sobie jest ok pomijając parę szczegółów, bardziej można mieć zastrzeżenia do wykonania, podobne rozwiązania krążą na talku.
 
 
MISIEK 
[*]


Auto: Nissan 3.0 BMW 2.5
Dołączył: 14 Mar 2005
Posty: 5068
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

2Ya napisał/a:
Może ale przede wszystkim iskra nie miała w tym momencie przejścia i miałeś pecha.


Gubisz sie w tym co piszesz...

Skoro elektronika pada jak nie ma gdzie uciec iskra.. to jakim prawem mowisz o ori module ze jest szrotem ?

Skoro ktos jezdzi na kiepskich kablach ktore czesto nie puszczaja iskry ?

Indi napisał/a:
pomijając parę szczegółów


Dokladnie, ten modul jest popularny... niestety nie wiem jaka jest jego trwalosc :) (tylko kto kupi dokladnie ten modul?)
_________________
Było: 2.2 GT '92 - trup. | 2.5 GT '93 - u Stinga | 2.5 GT '96 KiLZE - u Krzyska | 1.4 VW Polo | 5.7 V8 Pontiac Trans Am |
Jest: 3.0 v6 Nissan Maxima | 2.5 R6 BMW 523i
 
 
 
basf_wrocław 
Rzeźnik


Auto: Przygotowywane do reinkarnacji, dzielne R4 :)
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sie 2005
Posty: 2819
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 02 Lip, 2007   

2Ya - nie można wklejać czegoś czego nie jesteśmy w 100% pewni. Dla mnie takie zamontowanie modułu to pewna zguba. Tak jak z naszymi modułami kwestia czasu. Pozatym moim skromnym zdaniem żadko temperatura rozwala nasze moduły ;) Większość modłułów kleka jak pada deszcz. Widziałem w 2 aparatach stojącą wodę :twisted:
_________________
Nowy lakier + short shifter :) THX Misiu :) +rozpórka by RX und kolektor wydechowy super extra tuningowy łod Pimpka ;)
 
 
 
2Ya 
Reincarnation..


Auto: Tha Passion..
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 2658
Skąd: Aloha Hawaii..
Wysłany: Wto 03 Lip, 2007   

MISIEK napisał/a:
Gubisz sie w tym co piszesz...

Skoro elektronika pada jak nie ma gdzie uciec iskra.. to jakim prawem mowisz o ori module ze jest szrotem ?

Skoro ktos jezdzi na kiepskich kablach ktore czesto nie puszczaja iskry ?


Bo jest :!: :grin: Właśnie dotarłem dopiero z garażu i fakt gubie się ale odkąd mam Probe :roll: :grin: Mam za dużo na głowie..

Jakbym przewidział i miał przeczucie - po prostu to czułem - padł mi moduł,a jeszcze dziś chodził na nim ale przebierał silnik.. :pop: Mam dość powoli i do tego błąd 04 i 16 ..

Nie wierzyłem,że moduł ale posprawdzałem wszystkie prądy itd i ok we wszystkich kombinacjach..
Wku..iłem się i właśnie poszukałem jakichś modułów i pamiętając schemat tego co dziś TSA wrzucił podpiąłem podobny na sztukę i pali na dotyk :neutral: :neutral: :???:
Ale przebiera i cały czas nawet po resecie błąd 04 i 16 ręce m i opadają.. :pop:

basf_wrocław napisał/a:
2Ya - nie można wklejać czegoś czego nie jesteśmy w 100% pewni. Dla mnie takie zamontowanie modułu to pewna zguba. Tak jak z naszymi modułami kwestia czasu. Pozatym moim skromnym zdaniem żadko temperatura rozwala nasze moduły Większość modłułów kleka jak pada deszcz. Widziałem w 2 aparatach stojącą wodę

W moim nie było wody ale fakt deszcz napindalał dziś ostro.. :roll:

I widzicie sam sobie wykrakałem :cry: Po prostu chcę wiedzieć czy ta opcja ma sens czy nie i tylko tyle..
Nie jestem elektronikiem,mam opanowane jakies podstawy i odkąd mam Probe i postawiłem zaraz tu pierwsze kroki swoją wiedzę odnośnie tego auta opieram na tym co jest na forum i na waszym doświadczeniu,bo rzeźbicie przy nich i macie je od jakiegoś X czasu..
Dlatego fajnie jakby ktoś napisał " to rozwiązanie nie ma sensu,bo ma wady takie i takie..,a to ma sens,bo ma zalety takie i takie "
I oto mi tylko chodzi i o nic innego :wink: :razz:

I co proponujecie :?: Mam sobie cały nowy aparat kupić,nowy originalny moduł czy moduł TSA :?: czy moduł z naszej strony :?:
I do tego mam obawy czy te czujki halla w aparacie,od położenia wału nie są tez ujwalone skoro mi błąd wywala..

Oczywiście najlepiej wersja oszczędna jak to mnie Uszatek rozszyfrował :wink: :razz:

Ale ogólnie :cry: :neutral:
_________________

-The Hate U Gave Little Infants Fucks Everybody-
>>Hold Ya Head<<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group