FAQFAQ  Mapa GoogleMapa Google  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka pytań o probe II
Autor Wiadomość
sebatox 

Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 26 Wrz, 2015   Kilka pytań o probe II

Cześć wszystkim !
Z góry przepraszam jeśli napisałem ten temat w nieodpowiednim dziale lecz nie wiedziałem gdzie go najlepiej umieścić
Jako, że czas zmienić w końcu auto postanowiłem zacząć odkładać pieniądze na ten cel. Wśród aut, które mi się podobają znajduje się Ford Probe II. Starałem się wyczytać o nim najwięcej jak mogę na Waszym forum lecz nadal miałbym kilka pytań i byłbym wdzięczny gdyby ktoś mógł udzielić mi na nie odpowiedzi :)
1. Czy za cenę 4000-6000 zł jestem w stanie kupić w dobrym stanie Probe II 2.5 l ? (Wiem wiem wróżenie z fusów)
2.Praktycznie autem jeżdżę tylko po mieście (najczęściej : 5km do pracy i 10 km do rodziny) czy jestem w stanie zmieścić się ze spalaniem LPG w 12-14 l? Przy normalnej jeździe 2000-3000 obrotów? Czy jest to raczej nierealne :)
3. Czy bez dużego rzeźbienia jest możliwość włożenia radia 2 dinowego?
4. Czy jest nadal organizowany jakiś zlot w Krakowie? Czytałem o Bonarce ale temat dawno nie był aktualizowany. Chętnie przeszedłbym się pooglądać na żywo probe, gdyż szczerze widziałem jest może 2 razy w Krakowie ale zawsze w "ruchu" + dopytać o ewentualne informacje
5. Znajomi straszą mnie tego typu lampami jakie są w probe, że może być dużo problemów z ich działaniem czy to prawda?
Jeśli bym sobie jeszcze coś przypomniał pozwolę sobie zedytować mój post lub dodać kolejny w tym temacie.
z góry dziękuje wszystkim z odpowiedź i pozdrawiam !
 
 
Romas 

Auto: Ford Probe '94 GT 2.5 V6
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 570
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2015   

Bardziej za cenę 6k, co do spalania to jeśli jazda po mieście to raczej 14, jeśli śmigać do pracy 5km to gaz ci nie potrzebny bo samo rozgrzane silnika trochę zajmie i oszczędności prawie żadne. Ale jak masz zamiar nim śmigać gdzieś dalej to oszczędność wzrośnie. Z lampami nie ma żadnego problemu, bardziej w 1gen się spotykam. I co najważniejsze to jeśli chcesz kupić zdrowe v6 to pamiętaj że musisz mieć kogoś kto się zna na tych samochodach i silnikach. A skoro nie wiele jedziesz to nie lepiej R4?
 
 
sebatox 

Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 29 Wrz, 2015   

Dzieki za odpowiedz. Wiesz na sekwencji w lato mi sie zdarzalo ze samochod po 600m do 1km sie przelaczal na gaz . co do r4 to wedlug mnie do takiego auta jest to niestety za mala moc . Jak bede sie rozgladal za autem to za pewne bede probowal kupic od kogos z klubowiczow:). Jeszcze pytanko jak to jest z tym forum ? Jest jakas nowa strona czy co bo widze ze strasznie dawno nic nie aktualizowane tzn. Nie ma az tyle nowych tematow.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group